Booking.comUSD 96
Priceline
CheapTicketsUSD 96
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Helt greie hytter med "halvbra" standard til en billig penge om man bare skal forbi.. Vi sov to netter og det var 1 for mye når det pøset ned med regn og do og dusj som var 150 m unna. Hyggelig betjening.
Ps: bestill heller rett ifra utleier.. Vi bestille via booking.com og da var prisen 130 kr natta mere enn om vi hadde best rett ifra dem. Vi kommer nok ikke tilbake da det er mange finere hytter tilleie nærmere stryn.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, robertfM7394HD
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Plassen er muligens grei nok om du bor i en av hyttene eller telt men med campingvogn eller bobil er plassen et STORT NEI
Plassen mangler tømmemulighet for gråvann og toalett. Har påpekt dette overfor eier.
Servishuset er meget nedslitt og renhold så som så.
Denne natta var vår første her og det blir også den siste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, OddL405
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Veldig enkel standard, så godt som blottet for utstyr på kjøkken. I forhold til pris holdt det ikke mål. Vi har hatt mange stopp på vår ferie, dette var definitivt det dyreste og enkleste. Omgivelsene rundt er flott!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, anma73
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Veldig idyllisk camping med god service og hytter. Muligheter for via ferrata (på campen) skaterampe, pumptrack og perfekt avstand til stryn sommerski, flere flotte klatrevegger og stryn sentrum.
Anbefales og campe her om turen går til Stryn.
Mange gode tips fra de som jobber her på diverse aktiviteter.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Rkrok
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler campingen på det sterkeste!
Et sted med sjel.
Fikk gode tips til turer av vertskapet, både for sykkel, ski, nytt klatrefelt og kajakkmulighetene.
Stedet er utmerket for folk som interesserer seg for friluftsliv, ski og lignende.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Jon Olav V