Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på vår 2 ukers norgesferie. Campinghytta vi leide har vært et av høydepunktene på turen. Deilig med bad, eget soverom og et velutstyrt kjøkken. Det må nevnes spesielt den gode mottagelsen vi ble møtt med fra damen i resepsjonen. De viste også at de tok korona på alvor! Det sier noe om seriøsiteten på stedet. Selve stedet hadde også fantastisk beliggenhet. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, TerjeBerger
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 2 overnattinger på Mindresunde Camping. Vi bodde i telt og fikk sette teltet opp helt nede ved vannet. Utrolig idyllisk og våkne i vannkanten med en fantastisk utsikt. Eierene var veldig hyggelige, vi hadde glemt pumpen til vår oppblåsbare kajakk og fikk låne kompressor til å pumpe den opp. Det reddet en flott padletur i nydelige Strynsvatnet. I vannkanten var det en flott grillhytte med peis og utvendig bålpanne som alle kan benytte, veden var til og med helt gratis Sanitæranlegg og felleskjøkkenet var rent og pent. Legger ved noen stemningsbilder fra vårt opphold. Vi storkoste oss på Mindresunde Camping og kommer gjerne tilbake. Takk for oss

Takk, Jasjursen
Anmeldt 27. juni 2020

Fin plass og veldig fin utsikt. Litt gammelt på toalett og dusjrom, men alt virker. Man har tilgang til bålpanne, tekjøkken og mye mer. Superkoselige damer som driver plassen. Ikke langt å kjøre fra Stryn sentrum

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, KattPaaTur2020
Anmeldt 3. juni 2020

Bodde her 1 natt i forbindelse med en roadtrip på vestlandet. Hytter av god standard (vi leide hytte med bad) Hadde alt av basisutstyr for å tilberede og spise mat. Fint beliggenhet inntil vannet og god utsikt til fjellene rundt. Kort vei inn til stryn. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Jon K
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Har bodd her to år på rad. I år manglet en del basisting i hytta som ostehøvel, skjærefjøl og saks. Dette kunne vi sikkert fått om vi hadde sagt i fra, men dette var et kort besøk så vi gjorde ikke det. Hyttene er av god standard og plassen er meget stille og fin.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kents78