“Dagens rett”
Anmeldelse av Isehaug Kafeteria

Isehaug Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

På menyen sto lam, har vært her tidligere og opplevd dette som en middels kafeteria, men dagens denne dagen var virkelig bra.
Prøv dagens

Takk, Trond Cook T

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Var der i dag, lørdag 29 sept. Både jeg og min kone bestilte BLT med kylling.

Skuffende. En liten kyllingbit som knapt nok dekte 25% av foccacia brødet. Isbergsalat og tomat, javel, men litt mer dressing og noen løkskiver burde vært enkelt å få lagt på.

189 kroner er ikke dette verdt. Skuffende da jeg har vært her før og det har alltid vært god mat.

Syns dere bør skjerpe dere.

John A. Vestre

4  Takk, Navigate295303
Anmeldt 6. august 2018

Stoppet innom på vei hjem fra Geiranger for å spise middag.
Bestilte Lasagne og Burritos. Veldig god mat. Maten kom kjapt og prisene var veldig grei.
Var nydelig vær så vi satt ute å nøt solen til maten. Likte godt at man hadde gode valgmulighet for sitte plasser, både ute og inne.
Virket som veldig hyggelig og smilende personell.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, JulianneW16
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Virket som en grei plass med bra mat. Men nei! Dyrt!! Bestilte hjemmelaget burger og den var grusom. Styr unna! Barnematen var ok, bortsett fra ene burgeren var svidd. Lokalet var ikke særlig pent og virket slitt. Renholdet kunne vært bedre. Stor ute plass en kan også sitte og nyte noe kaldt i glasset. Men ellers Finn noe annet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, anineo
Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Isehaug kafeteria kan virkelig anbefales! Utrolig koselig sted midt i Stryn sentrum. Veldig god mat, koselig atmosfære, rause porsjoner og familievennlig. Her kan man nyte god mat inne eller ute på flott uteservering! Johans pub er vegg i vegg. Arrangementer i helger og på kvelder. Vil du bare kose deg med kaffe eller dessert har de en flott isbar og kakedisk med kjempegod kaffe! Er du i Stryn er Isehaug et must!!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Maren_K4

Reisende som så på Isehaug Kafeteria, så også på

Har du vært i Isehaug Kafeteria? Del dine erfaringer!