“God mat og kort ventetid.”
Anmeldelse av Isehaug Kafeteria

Isehaug Kafeteria
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Stryn
Anmeldt 17. juli 2020

Helt grei restaurant/kafe. Mange bord inne og ute. Effektiv servering selv i koronatider og god mat. Egen bar/pub som ligger i samme bygget.

Takk, Geiros68

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Travelt sted. Åpenbart populært. Fikk beskjed om at det tok 29 min før burgeren kom. Vi fikk den med 10 minutters mellomrom som de beklaget veldig. Vi fikk to deilige softice som plaster på såret. Burger og is var kjempegodt

Takk, 580karib
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

På vei fra Geiranger til Loen stoppet vi i Stryn. Her på Isehaug bestilte vi to Kylling Salat. Veldig god salat med greit krydret kylling og frisk salater. Kan anbefales. Veldig blid og hyggelig betjening.

Takk, 458psj
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Dårligste og dyreste gratinerte nachosen jeg noen gang har fått. Nachochipsene var med ostesmak, noe som kanskje kunne fungert om de ikke var dynka i søt, tomataktig salsa (FirstPrice?). Andre steder er salsa og rømme alltid servert i skål ved siden av, og her burde de absolutt gjøre det ettersom salsaen var så dårlig. Og nachochips med ostesmak fungerer vel best som snacks og ikke til gratinering. Mannen min kjøpte kjøttkaker. Helt OK, men litt liten porsjon mtp pris. Neste gang går vi nok til neste restaurant.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Norw12
Anmeldt 18. november 2019

Heimelaga Hamburger fra Isehaug Kafeteria er den beste burgeren du får i Stryn. Trivelige lokaler ogh hyggelig betjening.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, mtrsag1

Reisende som så på Isehaug Kafeteria, så også på

Har du vært i Isehaug Kafeteria? Del dine erfaringer!