“Bra mat”
Anmeldelse av Isehaug Kafeteria

Isehaug Kafeteria
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Stryn
Anmeldt 26. juli 2020

Fin cafe med beliggenhet midt i sentrum av Stryn. Med mulighet for å sitte både ute og inne. God service selv om det var stor trafikk. God og variert meny.

1  Takk, MiaV66

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mat ok, service ok. Ikke så mye å si egentlig. Litt lenge å vente, men sånn er det vel i juli. Velger nok et annet sted neste gang.

Takk, Ingunn K
Anmeldt 17. juli 2020

Unngå gyros og gå for burgeren. Gyrosen smaker curry. Resten var bra. Hyggelig betjening og rask til å være så mange kunder der. Stappfullt hele dagen var lang. Fornøyd,

Takk, Bamsebenny
Anmeldt 17. juli 2020

Helt grei restaurant/kafe. Mange bord inne og ute. Effektiv servering selv i koronatider og god mat. Egen bar/pub som ligger i samme bygget.

Takk, Geiros68
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Travelt sted. Åpenbart populært. Fikk beskjed om at det tok 29 min før burgeren kom. Vi fikk den med 10 minutters mellomrom som de beklaget veldig. Vi fikk to deilige softice som plaster på såret. Burger og is var kjempegodt

Takk, 580karib

Reisende som så på Isehaug Kafeteria, så også på

Har du vært i Isehaug Kafeteria? Del dine erfaringer!