“Hyggelig spisested. Besøk”

Isehaug Kafeteria
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Stryn
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig spisested.
Besøk med familie på 5 i mndskifte juli/aug.
Hyggelig og rask betjening.
Mat på plass etter 20 min.
God mat.
Barneporsjon med 3 stk pannekaker var i minste laget.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, GjestBaardsen

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

God mat og Ok pris. Bestiller mat og drikke ved disken fungerte greit. Var mye folk i cafeen, men tok ikke lang tid å vente på maten. Rause porsjoner, så mett ble iallefall vi. Greit med parkering i nærheten

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 495greteh
Anmeldt 27. juli 2020

Kjempegod mat, STORE porsjoner og maten var glovarm og kom etter ca 15 minutter. Hyggelig mann i kassa som ga oss alt etter pungt og prikke

Takk, Vwboys
Anmeldt 26. juli 2020

Fin cafe med beliggenhet midt i sentrum av Stryn. Med mulighet for å sitte både ute og inne. God service selv om det var stor trafikk. God og variert meny.

1  Takk, MiaV66
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mat ok, service ok. Ikke så mye å si egentlig. Litt lenge å vente, men sånn er det vel i juli. Velger nok et annet sted neste gang.

Takk, Ingunn K

Reisende som så på Isehaug Kafeteria, så også på

Har du vært i Isehaug Kafeteria? Del dine erfaringer!