“Lunch ved veien”
Anmeldelse av Isehaug Kafeteria

Isehaug Kafeteria
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var kommet til Stryn, og det var tid for lunch. Stoppet i sentrum hvor vi fant en ledig parkeringsplass like inntil Isenhaug kafeteria. Det var mange gjester, så dette var nok en populær kafé. Vi jeg bestillte kyllingbiter i barbequesaus med et stykke brød på toppen. Smakte helt ok. God service. Kan anbefales

1  Takk, AndersZorn

Anmeldt 24. juli 2021

Utrolig god mat!!! Anbefaler på det sterkeste!!! Vi måtte spise der 2 dager på rad, så god maten var! Hele opplevelsen var super.

Takk, angelarZ4358XB
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, drikke og iskrem.
Passer perfekt for alle sammen. Både små og eldre.
Flotte lokaler både inne og ute, og renslige toaletter og igjen fantastisk mat!

2  Takk, stianv2013
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig spisested.
Besøk med familie på 5 i mndskifte juli/aug.
Hyggelig og rask betjening.
Mat på plass etter 20 min.
God mat.
Barneporsjon med 3 stk pannekaker var i minste laget.
Vi kommer tilbake

Takk, GjestBaardsen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

God mat og Ok pris. Bestiller mat og drikke ved disken fungerte greit. Var mye folk i cafeen, men tok ikke lang tid å vente på maten. Rause porsjoner, så mett ble iallefall vi. Greit med parkering i nærheten

2  Takk, 495greteh

Reisende som så på Isehaug Kafeteria, så også på

Har du vært i Isehaug Kafeteria? Del dine erfaringer!