“En vits av et serveringssted.”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skandaløst. Venting uten sidestykke. 45 minutters ventetid for en hamburger. En gedigen vits. Styr unna. Kjør heller 8-10 mil til og finn et annet sted.

1  Takk, KjetilW
137adrianl, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Hei Kjetil ,

Hei, det var en veldig lei anmeldelse..
Vi er til vanlig en av Nordfjords mest populære steder , og nå i coronatiden så har Nordfjord Eksplodert!
Det er fullt hus over alt og vi jobber på spreng for å servere alle tusenvis som kommer innom hver dag.

Når du kommer langt ut i lunch servering , da synst vi det er svært leit med en slik anmeldelse.
Også svært leit at du ikke forstår situasjonen vi står ovenfor med det enorme trykket, og i stedenfor å gi oss en dårlig anmeldelse kan forstå hvor mye det ødelegger for oss og heller la være.
- Dette skriver jeg fordi det er ingenting som er normalt med dette trykket vi står ovenfor og vi ber alle gjester om tolmodighet.

De fleste aksepterer dette, de som ikke gjør det går videre.. men kommer stort sett igjen da de får beskjed om enda lengre ventetid alle andre plasser.

At du forventer at din ene burger skal få snike seg fremst i køen når vi har konstant 10-30 burgere på grillen og selger rundt 300 burgere om dagen, så må det forstås at en burger skal helst ikke være en tynn billig sak, som tar 1 min på grillen.. men vi som har denne burgeren vår som vi har fått endeløst med skryt for :) den skal lages med litt kjærlighet ;)

Håper at du vil revurdere anmeldelsen, og heller bare ha forståelse for det du også såg, helt vanvittig med trykk og servitører som sprang for harde livet, og en service som du fortsatt fikk! :)

Anmeldt 17. juli 2020

Vi tenkte det var bra pga mye folk, men så har det seg at alle er på norgesferie og at dem var nesten tomt for alt. Forvent lang ventetid for noe som ikke er verdt å vente på.

Takk, Bamsebenny

Hei, det var en veldig lei anmeldelse..

Når dere kommer langt ut på kvelden og vi er tom for 2 ting: kyllingwrap og pizza , men har resten av menyen, da synst vi det er svært leit med en slik anmeldelse.
Også svært leit at dere ikke forstår situasjonen vi står ovenfor med det enorme trykket, og i stedenfor å gi oss en dårlig anmeldelse kan forstå hvor mye det ødelegger for oss og heller la være.

Håper at du vil revurdere anmeldelsen, og heller bare ha forståelse for det dere også såg, helt vanvittig med trykk og servitører som sprang for harde livet, og en service som dere fortsatt fikk! :)

Uansett, tusen takk for besøket & velkommen igjen,

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og koselig sted maten kom også fort selv om det var mange folk! Anbefales

Takk, eiramarie12
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lite vertshusRent og pent på rommet! Veldig god mat og drikkefantastisk bra service og midt i sentrumAnbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, nieida83
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Den dagen vi var innom var det smekk fullt, det ble ikke tatt noen koronahensyn. Nede var det så mye folk og støy at det ikke hadde vært hyggelig å sitte. Lang kø for å få bestilt.
Vi satt oppe på terrassen, varmelamper som gjorde det mulig å sitte ,, ute,,
Det tok godt over halvtimen før vi fikk maten.
Pizza, de var gode.

1  Takk, Marixx190479
137adrianl, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Heisann,

Det var en lei anmeldelse å lese.. vil begynne med at du mener vi ikke tar korona-hensyn.
• Vi har fullstendig tilrettelagt for 1m avstand med alle bord.
• vi har skilt ved inngang og flere plasser i lokalet om info og tips for at dere gjester skal kunne huske å følge korona-tiltakene.
- På to stk skilt ved inngang ber vi gjester om å finne seg bord, for så å bestille en person i kassen.

• vi har Antibakk mange plasser i lokalet som fritt kan brukes og som ikke vi lar stå tomt.
• toalettene våre blir som alt annet godt og grundig vasket ofte og der står Antibakk nær toalettene våre.
• gjester blir titt og ofte informert når de bidrar til å stå i kø, om felles ansvar: holde avstand og ikke bidra til ansamlinger.
- alså når en familie eller flere en 1 stk person går i kø for å bestille til flere , så ber vi og ønsker at alle gjester bidrar til nettopp dette; la EN person fra ditt bord bestille for alle. Så slipper vi denne dannelsen av folk. Dette er gjestene sitt ansvar. Dette er også både Kommunen, regjeringen, smittevernlegen lokalt og flere helt enig i.
• vi har Antibakk ved kassen både for ansatte og gjester.

- ofte lett at gjester flytter seg, både stoler til andre bord , samt at de ikke sitter helt til bordet..

På denne måten har vi fullstendig lagt til rette for smittevern, men gjestene må følge de og bidra, her er desverre en sak som vi som ene sted ikke kan stå alene med ansvaret da, igjen som kommune mm er enige i.
- det er da veldig leit synst vi når vi får en anmeldelse som skal ikke framheve hva vi prøver å få gjort og som så mange skryter av oss på.

Håper at du vil revurdere din anmeldelse når du leser dette. Da jeg forstår at dere selv kan ha fullstendig glippet å sett alle vore tiltak.

En kø , i seg selv er ikke en korona-tiltaks-svikt, selv om vi markerer og folk ikke ser dette, og igjen vi informerer, men noen ikke tenker på og er mest fokusert bare på å komme frem.

Vi har vore utfordringer vi som alle, når det er mer folk i vår kommune enn noen gang. Og det er veldig leit at fordi vi gjør absolutt alt vi kan for å bidra til å servere , fore alle, slukke tørsten, og holde tiltak, så får vi dårlige anmeldelser som ikke ser det større bilde av situasjonen.
- heldigvis få.. men håper du ser dette og revurderer som nevnt.

Vedr venting i 30’min pluss.. det er vi såklart lei oss for, men når vi selger så raskt som vi gjør, og det er så mye folk som dere såg det var, så er det rett og slett ikke mulig å få til å snike frem raskere mat.

Vi jobber på spreng hver dag for å tilfredsstille alle, og har omsetningsrekord pga det enorme trykket. Og springer som dere såg, for alle sammen , hver dag, så raskt vi kan. Men fortsatt beklager vi at dere måtte vente litt på varm og deilig mat.

Det er også beklagelig at alle vore andre gjester som koser seg slik I vårt koselige lokale , snakker så høyt at dere ikke fann dette koselig for dere.

Heldigvis har vi takterassen , med varmelamper og der god mulighet for ett litt mer «stille» området om man vil :)

Igjen håper du vil revurdere sin anmeldelse, da den skader mer enn den hjelper oss, i disse tider , hvor vi gjør som sagt alt for dere våres gjester.

Håper dere vil komme tilbake og prøve oss igjen <3

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!