“Veldig hyggelig og imøtekommende”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. God italiensk porsjons pizza og rask servering! Vi kom 14stk, bestilte pizza og pasta og fikk all maten innen 30min.

Takk, 920kines
137adrianl, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for veldig kjekk anmeldelse <3

Det betyr så mye!! :)

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skandaløst. Venting uten sidestykke. 45 minutters ventetid for en hamburger. En gedigen vits. Styr unna. Kjør heller 8-10 mil til og finn et annet sted.

1  Takk, KjetilW
137adrianl, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Hei Kjetil ,

Hei, det var en veldig lei anmeldelse..
Vi er til vanlig en av Nordfjords mest populære steder , og nå i coronatiden så har Nordfjord Eksplodert!
Det er fullt hus over alt og vi jobber på spreng for å servere alle tusenvis som kommer innom hver dag.

Når du kommer langt ut i lunch servering , da synst vi det er svært leit med en slik anmeldelse.
Også svært leit at du ikke forstår situasjonen vi står ovenfor med det enorme trykket, og i stedenfor å gi oss en dårlig anmeldelse kan forstå hvor mye det ødelegger for oss og heller la være.
- Dette skriver jeg fordi det er ingenting som er normalt med dette trykket vi står ovenfor og vi ber alle gjester om tolmodighet.

De fleste aksepterer dette, de som ikke gjør det går videre.. men kommer stort sett igjen da de får beskjed om enda lengre ventetid alle andre plasser.

At du forventer at din ene burger skal få snike seg fremst i køen når vi har konstant 10-30 burgere på grillen og selger rundt 300 burgere om dagen, så må det forstås at en burger skal helst ikke være en tynn billig sak, som tar 1 min på grillen.. men vi som har denne burgeren vår som vi har fått endeløst med skryt for :) den skal lages med litt kjærlighet ;)

Håper at du vil revurdere anmeldelsen, og heller bare ha forståelse for det du også såg, helt vanvittig med trykk og servitører som sprang for harde livet, og en service som du fortsatt fikk! :)

Mvh
Adrian

Anmeldt 17. juli 2020

Vi tenkte det var bra pga mye folk, men så har det seg at alle er på norgesferie og at dem var nesten tomt for alt. Forvent lang ventetid for noe som ikke er verdt å vente på.

Takk, Bamsebenny

Hei, det var en veldig lei anmeldelse..

Når dere kommer langt ut på kvelden og vi er tom for 2 ting: kyllingwrap og pizza , men har resten av menyen, da synst vi det er svært leit med en slik anmeldelse.
Også svært leit at dere ikke forstår situasjonen vi står ovenfor med det enorme trykket, og i stedenfor å gi oss en dårlig anmeldelse kan forstå hvor mye det ødelegger for oss og heller la være.

Håper at du vil revurdere anmeldelsen, og heller bare ha forståelse for det dere også såg, helt vanvittig med trykk og servitører som sprang for harde livet, og en service som dere fortsatt fikk! :)

Uansett, tusen takk for besøket & velkommen igjen,

Mvh
Adrian

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og koselig sted maten kom også fort selv om det var mange folk! Anbefales

Takk, eiramarie12
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lite vertshusRent og pent på rommet! Veldig god mat og drikkefantastisk bra service og midt i sentrumAnbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, nieida83

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!