“Flott opplevelse”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 31. juli 2020

Flott service og god mat. Vi var begge super fornøyde med besøket. Også veldig bra med covid-19 tiltak.

Takk, josefineaas21

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet ble valgt ved hjelp av tripadviser. Det ble en helt enkel hamburger med pommesfries. Grei og god mat. Men hele konseptet ble litt for enkelt etter min smak.
God kald øl var nok høydepunktet.

2  Takk, hildeskovli
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Sommerens beste frokost fikk vi på Stryn Vertshus - terningkast 10! Kjempegod kaffe, store porsjoner og veldig hyggelig betjening. Anbefaler alle en tur innom for å starte dagen i koslige omgivelser

Takk, eytreeide
Anmeldt 27. juli 2020

Sendte melding kvelden i forveien for å høre om de hadde vegansk frokost, og fikk et kjempekoselig svar om at de kunne ordne vegansk omelett og et par andre ting. Omeletten er den beste veganske omeletten både jeg og samboer har spist! Nam nam! Anbefales! Topp service og koselig lokale.

Takk, helenen687
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kort ventetid, veldig god mat - bestilte både pizza og burger. Smakte ferske råvarer. Hyggelig betjening.

3  Takk, Anettlia

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!