“Dårlig pizza”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men det hjelper ikke når maten ikke er god. Vi var 3 stk som bestilte pizza, og alle var enig om alt all frossenpizza er bedre enn det vi fikk servert

Takk, henryhI4758NW
137adrianl, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Og takk for besøket :)

Smaken er klart som baken.. 99% av våre gjester elsker pizzan vår, og stamgjester spiser denne året rundt.

Veldig trist at smakenløkene deres ikke ville like vår pizza men sånn er det.. hadde imidlertid håpt at en anmeldelse som er så «skadelig» pga at dere ikke likte den og at service og vårt koselige og rene lokale heller bidrog til en bedre anmeldelse eller ingen..

1-3 stjerner ødelegger mye mer enn dere tror , men sånn er det... beklager at den totale pakken dere fikk var så dårlig :’(

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste lunch her på gjennomreise. Noen av oss ville ha pizza, men de var tomme for pizza.
Jeg spiste focachette med kylling. Den var god, og det var rikelig med kylling i den.
Det var enormt mange gjester da vi var der, så vi var forberedt på å vente lenge - men maten ble servert etter 25 minutter.
Jeg ser noen andre har vært misfornøyde med hvitløksdressingen, men jeg vil si at den er veldig god. Alle i vår familie som bestilte mat med hvitløksdressing spiste opp hver dråpe av dressingen.
Hadde det ikke vært for at de var tomme for pizza, så hadde jeg gitt full score. Noen lengre nede har nevnt dette også, så det er tydeligvis ikke første gang - så dette bør de bli bedre på.
Utover mangel på pizza gir jeg tommel opp her.

1  Takk, evlenol
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god frokost, gode senger og koselige lokaler. Sentralt i Stryn. Bar/restaurant i 1 etg, overnatting i 2 etg.

Takk, 579terjer
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi trengte overnatting i siste liten, og heldigvis hadde de et rom ledig. Vi ankom sent, og ble møtt av en herlig fyr som hjalp til med bagasje og parkering før han viste oss rommet.
Det var ikke så stort, men koselig og rent. I tillegg var sengen kjempegod og det stod en kaffemaskin på nattbordet.
Frokosten var inkludert og porsjonen var stor og maten var god.

Servicen var upåklagelig. Vi hadde f.eks med oss sykler som de var behjelpelige med å låse inn, og vi fikk med oss kaffe på veien videre. Imøtekommende, hyggelige og flinke folk, rett og slett.
Takk for oss!

Takk, 290evaa
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Godt konsept, effektivt, lite dill-dall, god mat, godt utvalg, serviceinnstilte servitører bak og utenfor kassa som er vennlig innstilt.

Vi hadde en nydelig pizza her på kvelden. Dro tilbake på morgenen etterpå og nøt en veldig god frokost! OG de har ordentlig kaffe. Man må nok kjøre langt i alle retning for å finne noe bedre enn dette.

Anbefales!!!

1  Takk, GerdM196

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!