“Nydelig mat”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 11. juli 2021

Fantastisk service, mat og til en meget fornuftig pris. Disse har virkelig fått det til. Alle 3 var fornøyde.

Takk, Rockebolla1978
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Tusen tusen hjertelig takk for fin anmeldelse <3 Det betyr såå masse for oss!
Tusen takk for besøket og velkommen tilbake!

Anmeldt 6. juli 2021

Spiste lunsj her juli 2021, og fikk meget god service. Det var tydelig at de ansatte ønsket oss gjester en fin opplevelse, og det fikk vi! God mat var det også, med en variert meny hvor det var lett å finne noe for enhver smak. Søtpotetfriesen var skikkelig sprø og god. Anbefales om du er innom Stryn:)

Takk, astridhel1
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for superfin anmeldelse <3 det betyr så enormt mye for oss! Velkommen tilbake <3

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, rett og slett! Alle fem var veldig fornøyde med måltidet, både barna, ungdommen og vi voksne. Glutenfrie alternativ på nesten alle retter, så mye å velge i for den av oss som må ta hensyn til slik, og det smakte visstnok veldig godt!
De ansatte er også utrolig hyggelige! Opptatt av at gjestene skal ha det fint!
Vi kommer tilbake neste sommer!

1  Takk, Karoline S
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Tusen takk for fantastisk fin anmeldelse <3 Betyr såå utrolig mye for oss! Vi er stolt av og glade for at vi kan gi gode alternativ for de som trenger det - og fortsatt beholde de gode smaker :)
Vi gleder oss allerede til neste sommer <3

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

God service, god mat, hyggelig betjening. Dette stedet kan anbefales. Skal sies at vi har vært her kun en gang.

Takk, K8761ZJrobertf
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Tusen hjertelig takk for fin anmeldelse <3 Betyr så mykje for oss!

Velkommen tilbake når som helst! Vi håper dere får både besøk 2-3-4 osv vi <3

Anmeldt 30. juni 2021

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening! Kommer gjerne igjen!’ Burger smakte helt nydelig og Cæsar salat var nydelig

Takk, A2552CEmias

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!