“Flott spisested ”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et veldig fint spisested midt i Stryn. God meny med nok å velge mellom. Maten er veldig god og betjeningen er blid og trivelig. Hit skal vi tilbake neste gang vi er tilbake i Stryn. Hvis man ikke tåler gluten så er det ingen problem. Nesten alle retter kan lages glutenfrie.

Takk, kents78
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen hjertelig takk for fin anmeldelse <3 Det betyr så masse for oss! Tusen takk for besøket og velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Koselig kafé med sjarm. Prisene er ok, godt utvalg. Godt med sitteplasser. Rent og hyggelig. Mannen som ekspiderte oss var utenom det vanlige sprudlende og hyggelig. Barna likte han, og snakket fanatisk om han flere timer senere på dagen. Det er ikke vanlig.. Maten var god, vi spiser gjerne her igjen!

Takk, Ingunn K

Tusen tusen hjertelig takk for fin anmeldelse <3 Det betyr såå masse for oss!
Livet er en fest - og vi er alle invitert - så vi smiler hver dag og sprer glede :)
Bare å hilse til barna fra Adrian ☺️
Tusen takk for besøket og velkommen tilbake!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe koselig kafé, god atmosfære! Maten var delikat og smakte veldig godt Kan anbefale å ta en tur innom hvis man er forbi

Takk, 485marens

Anmeldt 11. juli 2021

Fantastisk service, mat og til en meget fornuftig pris. Disse har virkelig fått det til. Alle 3 var fornøyde.

Takk, Rockebolla1978
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Tusen tusen hjertelig takk for fin anmeldelse <3 Det betyr såå masse for oss!
Tusen takk for besøket og velkommen tilbake!

Anmeldt 6. juli 2021

Spiste lunsj her juli 2021, og fikk meget god service. Det var tydelig at de ansatte ønsket oss gjester en fin opplevelse, og det fikk vi! God mat var det også, med en variert meny hvor det var lett å finne noe for enhver smak. Søtpotetfriesen var skikkelig sprø og god. Anbefales om du er innom Stryn:)

Takk, astridhel1
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for superfin anmeldelse <3 det betyr så enormt mye for oss! Velkommen tilbake <3

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!