“En meget hyggelig opplevelse”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi er et par som overnattet med hund. Rommet var rent og trivelig. Servicen var topp, en strålende vert og kjempegod mat og drikke. Anbefales

Takk, Jfjdjdjfjj

Anmeldt 6. august 2021

Koselig sted med hyggelige priser Maten var veldig god! Kommer gjerne tilbake hit Bestilling gjøres via en QR kode. Dette fungerte fint og maten kom fort.

Takk, rebeccawN5594YQ
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Ingen informasjon om at vi måtte bestille med qr kode og hente drikke, glass og krydder selv. Ingen oppfølging underveis. Dyrt til at det er så dårlig service.

Takk, Jorid E
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Booket mat fra qr-kode på bordet. Vi fikk servert lun cæsarsalat med kylling, hamburger og grillet kylling. Full score på alle rettene. Avsluttet med en helt perfekt dobbel latte. Vi kommer tilbake hit ved neste mulighet.

Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokale, maten kom raskt og smakte helt greit. Glass og bestikk var skitne. Da halvparten av vannet i mugge var drukket opp oppdaget vi masse skitt og matrester i bunnen av muggen. Svært lite delikat. Gjorde spisestedet oppmerksom på dette, som beklaget seg og lot oss slippe å betale for en pinneis vi var på vei for å kjøpe. Resulterte dessverre i at alle tre i reisefølget ble dårlige samme kveld og påfølgende dager. Stry unna og velg et annet sted.

Takk, mflsudks
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Heisann,
Først tusen takk for besøket.

Så kan vi ikkje annet enn å beklage at dokke har fått en vannmugge som hadde skitt og matrester i seg. Det var veldig underlig og ikke bra! Slikt skal ikke skje.

Håper du og dere vil gi oss en sjanse til, at dere vil komme tilbake og la oss vise hvordan det er her med oss.

Viss dere vil skrive en e-post til oss, så kan vi få ordnet opp på en skikkelig måte.

Det viktigste for oss er at dere skal være fornøyde! Og da må vi nå få ordne opp skikkelig. Håper dere vil gi oss sjansen <3

Send en e-post til post@strynvertshus.no

Mvh
Adrian

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!