“Stryn leverer med rågod burger!”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi stoppet på Stryn for å spise middag. Vi hadde blitt anbefalt stedet av venner. Besøket på Stryn innfridde 100%. Rågod burger mex tilbehør. Koselig betjening.

Takk, sisselandread

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi er et par som overnattet med hund. Rommet var rent og trivelig. Servicen var topp, en strålende vert og kjempegod mat og drikke. Anbefales

Takk, Jfjdjdjfjj
Anmeldt 6. august 2021

Koselig sted med hyggelige priser Maten var veldig god! Kommer gjerne tilbake hit Bestilling gjøres via en QR kode. Dette fungerte fint og maten kom fort.

Takk, rebeccawN5594YQ
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Ingen informasjon om at vi måtte bestille med qr kode og hente drikke, glass og krydder selv. Ingen oppfølging underveis. Dyrt til at det er så dårlig service.

Takk, Jorid E
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Booket mat fra qr-kode på bordet. Vi fikk servert lun cæsarsalat med kylling, hamburger og grillet kylling. Full score på alle rettene. Avsluttet med en helt perfekt dobbel latte. Vi kommer tilbake hit ved neste mulighet.

Takk, gislel_kkenh

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!