“Kald mat, ikkje som forventa”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bestilte grilla kylling, maten var kald og det var ikkje forventa ut frå gode tilbakemeldingar på Tripadvisor. Trur eg finn ein anna spisestad neste gong

Takk, Lisbeth T
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei Lisbeth'
Dette var trasig å høre :( Det skulle så absolutt ikke være slik.. maten skal da definitivt ikke være kald, vi tester all kylling med kjernetemperatur for sikkerhetsskuld og ingen mat serveres under krav. Men uansett så beklages det at du ikke var fornøyd og vi håper du vil gi oss en ny sjangse.
- send meg gjerne en e-post på post@strynvertshus.no slik at neste gang så får vi ordnet opp en fin servering for deg :)

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Blir møtt med vennelighet i døra, men da jeg skulle bestille ble jeg møtt med høffelighetsfraser på autopilot. Dette gjorde meg meget skeptisk så jeg var spent på hva som ville komme. Jeg bestillte torsk. Platen som kom var veldig innbydende, så da økte gleden og forventningene en liten stund. Maten var desverre smakløs.

Takk, Anne E

Heisann Anne,
Så kjekt at du har følt på mesteparten av det vi skal levere.
Fra en hyggelig mottakelse , til meg selv i kassen som kan virke som en autopilot. Jeg er dog bare utrolig positiv av natur, og da jeg møter tusenvis av gjester gjennom juni-august så blir det en tydelig og repetert følelse av meg i kassen. Beklager viss dette gjorde deg skeptisk :/

Så kan jeg ikke annet enn å beklage at vår deilige Torsk som vi får så enormt mye skryt av - ikke smakte hos deg :/ vi får fantastisk torsk rett fra Barentshavet fryst på båt og levert oss. Desse fantastiske fileter ovnsbaker vi med salt, pepper og deilig smør - før de blir servert sammen med tilbehør. Tradisjonelle som du spiste , med kokte poteter, julienne kuttet gulrot, bacon og flatbrød.

Men smaken er som baken , ikke alle liker alt desverre.. men håper at du vil gi oss en ny sjangse og prøve oss igjen, evnt en annen rett <3

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi stoppet på Stryn for å spise middag. Vi hadde blitt anbefalt stedet av venner. Besøket på Stryn innfridde 100%. Rågod burger mex tilbehør. Koselig betjening.

Takk, sisselandread
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi er et par som overnattet med hund. Rommet var rent og trivelig. Servicen var topp, en strålende vert og kjempegod mat og drikke. Anbefales

Takk, Jfjdjdjfjj
Anmeldt 6. august 2021

Koselig sted med hyggelige priser Maten var veldig god! Kommer gjerne tilbake hit Bestilling gjøres via en QR kode. Dette fungerte fint og maten kom fort.

Takk, rebeccawN5594YQ

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!