“Tipp topp lunsj!”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som stoppet i Stryn for å spise en enkel lunsj. Det fikk vi her, og både mat og service var veldig bra! Jeg spise kyllingwrap, og det var mye mat i den, samt fersk salat og meget god rømmedressing til. Anbefales!

Takk, marit1993
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2022

Tusen tusen hjertelig takk for både besøket og så fin anmeldelse ❤️ Det betyr så mykje for oss! Hjertelig velkommen tilbake! Mvh Adrian & Gjengen

Anmeldt 11. august 2021

Vi var fire søstre som overnattet en natt på dette koselige,sjarmerende stedet.Maten var fantastisk,personalet var veldig imøtekommende og hyggelig.
Servicen var helt topp så kan absolutt anbefales.

Takk, 406lisen
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen hjertelig takk for fantastisk fin Anmeldelse <3 Det betyr enormt mykje for oss <3

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig vertshus og personale. Nydelig mat. Ypperlig som overnatting og spisested om man skal gå turen til Skåla.

Takk, benteb627

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bestilte grilla kylling, maten var kald og det var ikkje forventa ut frå gode tilbakemeldingar på Tripadvisor. Trur eg finn ein anna spisestad neste gong

Takk, Lisbeth T

Hei Lisbeth'
Dette var trasig å høre :( Det skulle så absolutt ikke være slik.. maten skal da definitivt ikke være kald, vi tester all kylling med kjernetemperatur for sikkerhetsskuld og ingen mat serveres under krav. Men uansett så beklages det at du ikke var fornøyd og vi håper du vil gi oss en ny sjangse.
- send meg gjerne en e-post på post@strynvertshus.no slik at neste gang så får vi ordnet opp en fin servering for deg :)

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Blir møtt med vennelighet i døra, men da jeg skulle bestille ble jeg møtt med høffelighetsfraser på autopilot. Dette gjorde meg meget skeptisk så jeg var spent på hva som ville komme. Jeg bestillte torsk. Platen som kom var veldig innbydende, så da økte gleden og forventningene en liten stund. Maten var desverre smakløs.

Takk, Anne E

Heisann Anne,
Så kjekt at du har følt på mesteparten av det vi skal levere.
Fra en hyggelig mottakelse , til meg selv i kassen som kan virke som en autopilot. Jeg er dog bare utrolig positiv av natur, og da jeg møter tusenvis av gjester gjennom juni-august så blir det en tydelig og repetert følelse av meg i kassen. Beklager viss dette gjorde deg skeptisk :/

Så kan jeg ikke annet enn å beklage at vår deilige Torsk som vi får så enormt mye skryt av - ikke smakte hos deg :/ vi får fantastisk torsk rett fra Barentshavet fryst på båt og levert oss. Desse fantastiske fileter ovnsbaker vi med salt, pepper og deilig smør - før de blir servert sammen med tilbehør. Tradisjonelle som du spiste , med kokte poteter, julienne kuttet gulrot, bacon og flatbrød.

Men smaken er som baken , ikke alle liker alt desverre.. men håper at du vil gi oss en ny sjangse og prøve oss igjen, evnt en annen rett <3

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!