“Anbefales!”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to pizzaer og øl her. Smakte veldig bra. Greie priser. Føltes veldig triveligt og rent inne. Rask servering.

Takk, nftm
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2022

Tusen tusen hjertelig takk for både besøket og så fin anmeldelse ❤️ Det betyr så mykje for oss! Hjertelig velkommen tilbake! Mvh Adrian & Gjengen

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som stoppet i Stryn for å spise en enkel lunsj. Det fikk vi her, og både mat og service var veldig bra! Jeg spise kyllingwrap, og det var mye mat i den, samt fersk salat og meget god rømmedressing til. Anbefales!

Takk, marit1993

Anmeldt 11. august 2021

Vi var fire søstre som overnattet en natt på dette koselige,sjarmerende stedet.Maten var fantastisk,personalet var veldig imøtekommende og hyggelig.
Servicen var helt topp så kan absolutt anbefales.

Takk, 406lisen
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen hjertelig takk for fantastisk fin Anmeldelse <3 Det betyr enormt mykje for oss <3
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig vertshus og personale. Nydelig mat. Ypperlig som overnatting og spisested om man skal gå turen til Skåla.

Takk, benteb627

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Bestilte grilla kylling, maten var kald og det var ikkje forventa ut frå gode tilbakemeldingar på Tripadvisor. Trur eg finn ein anna spisestad neste gong

Takk, Lisbeth T

Hei Lisbeth'
Dette var trasig å høre :( Det skulle så absolutt ikke være slik.. maten skal da definitivt ikke være kald, vi tester all kylling med kjernetemperatur for sikkerhetsskuld og ingen mat serveres under krav. Men uansett så beklages det at du ikke var fornøyd og vi håper du vil gi oss en ny sjangse.
- send meg gjerne en e-post på post@strynvertshus.no slik at neste gang så får vi ordnet opp en fin servering for deg :)

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!