“Absolutt verdt en stopp ”

Stryn Kaffebar & Vertshus
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Stryn
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet midt i Stryn sentrum. Veldig, veldig god mat til rimelig pris, og alt vi møtte av personell var hyggelige og serviceinnnstilt. Vi bestilte og betalte for mat, drikke og dessert på mobilen og maten kom raskt til bordet.
+ i boka for en egen liten hundemeny

Takk, Jonas M
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2022

Tusen tusen hjertelig takk for både besøket og så fin anmeldelse ❤️ Det betyr så mykje for oss! Hjertelig velkommen tilbake! Mvh Adrian & Gjengen

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra service. Kaffen og maten var veldig god. Kjempe fint uteområdet. Koselige inne også. Veldig freshe doer. Koselig

Takk, juliemp98

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to pizzaer og øl her. Smakte veldig bra. Greie priser. Føltes veldig triveligt og rent inne. Rask servering.

Takk, nftm

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som stoppet i Stryn for å spise en enkel lunsj. Det fikk vi her, og både mat og service var veldig bra! Jeg spise kyllingwrap, og det var mye mat i den, samt fersk salat og meget god rømmedressing til. Anbefales!

Takk, marit1993

Anmeldt 11. august 2021

Vi var fire søstre som overnattet en natt på dette koselige,sjarmerende stedet.Maten var fantastisk,personalet var veldig imøtekommende og hyggelig.
Servicen var helt topp så kan absolutt anbefales.

Takk, 406lisen
Adrian L, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Tusen hjertelig takk for fantastisk fin Anmeldelse <3 Det betyr enormt mykje for oss <3
Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Stryn Kaffebar & Vertshus, så også på

Har du vært i Stryn Kaffebar & Vertshus? Del dine erfaringer!