Norway1961
27.0 km fra Stryn Hotel
Cottage area
    13.4 km fra Stryn Hotel
    Gratis parkering
    Cod with potato gratin and tomato shrimp
      0.9 km fra Stryn Hotel
      • Hotels.com
      0.7 km fra Stryn Hotel
      Romservice
      Birdview of Folven Adventure Camp, and surrounding areas.
      Bli belønnet med One Key
      • Booking.com
      • Hotels.com
      23.7 km fra Stryn Hotel
      Se flere hoteller i Stryn
      2025 av 141 anmeldelser
      Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotelle ligger veldig sentralt i Stryn.
      Rommet var greit, rent og middels stort, men badet var lite, upraktisk og ikke særlig frecht .
      Felles områdene var store og fine.
      Hyggelig betjening. Vi opplevde at det var rent her.
      Frokosten var ok ( koronatid) men det var lite utvalg i pålegg. Pluss for at man kunne få egg og bacon. Bacon er alltid et must på hotell-frokosten.
      Pluss også for gratis parkering, det var godt med plasser.

1  Takk, Marixx190479
      Anmeldt 10. juli 2020

Fint hotell med sentral beliggenhet. Gode senger og bra rom med TV . Fin frokost til tross for corona begrensninger. Trivelig serviceinnstilte ansatte. Gratis wifi med god dekning på hotellet. Anbefales.

1  Takk, MiaV66
      Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Jeg har forholdsvis mange reisedøgn i året i forbindelse med jobben min. I det siste har det ofte vært slik at man får tilbud om kveldsmat. Har opplevd dette både på Thon- og Choice hoteller. Stor var gleden når damen i resepsjonen på Stryn Hotell informerte om at de hadde kveldsbuffet når jeg ankom hotellet. Var ikke så veldig sulten, så jeg forsynte meg med en bitteliten porsjon. Det skulle jeg aldri ha gjort for da forlangte de 245 kroner. Jeg mener bestemt at de på forhånd burde opplyst om dette. Ikke var det noe spesielt bra buffet heller.

Dato for oppholdet: november 2019
      Takk, erlingo42
      Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Enkel standard, små rom og ekstremt myke senger. Rent og greit, utsikt til industriområde med tilhørende trafikk.

Rimelig middagsbuffet, men begrenset utvalg. Enkel frokost.

Forholdsvis høy pris i forhold til standard.

Dato for oppholdet: september 2019
      2  Takk, Torstein33
      Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god mat og greie rom. Tips ikke bestill direkte på hotellet for det var dyrere. Bruk TripAdvisor som henviser deg videre og er rimeligere. Vi var nok heldige som fikk rom på skyggesiden, de som hadde rom på andre siden fikk nok varm natt da det ikke er kjøling på rommene.

Dato for oppholdet: juli 2019
      1  Takk, robertnA4278ZM
      Strynhotel, General Manager på Stryn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hei! Takk før din feedback.

Beste helsing