Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
TripadvisorUSD 168
eDreams
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her 2 netter. Ble godt mottatt ved ankomst. Fikk rom i underetasje og med tung bagasje kunne det vært en fordel med heis. Rommet er enkelt og greit. Med rom i underetasje som vender ut mot parkering er det veldig åpent for innsyn. Vi forsøkte restauranten første kveld og ift pris kunne kvaliteten vært bedre. Frokosten var imidlertid langt bedre og de åpnet akkurat for buffer igjen når vi var på besøk. Hadde inntrykk av at de ivaretok nødvendige forholdsregler til Corona bra. I bekreftelsen for bookingen var det oppgitt daglig renhold, men dette ble ikke utført på vårt rom. Opplevde personalet i restaurant og resepsjon som servicevennlige. Det var et helt greit hotell.

1  Takk, Norway1961
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotelle ligger veldig sentralt i Stryn.
Rommet var greit, rent og middels stort, men badet var lite, upraktisk og ikke særlig frecht .
Felles områdene var store og fine.
Hyggelig betjening. Vi opplevde at det var rent her.
Frokosten var ok ( koronatid) men det var lite utvalg i pålegg. Pluss for at man kunne få egg og bacon. Bacon er alltid et must på hotell-frokosten.
Pluss også for gratis parkering, det var godt med plasser.

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 10. juli 2020

Fint hotell med sentral beliggenhet. Gode senger og bra rom med TV . Fin frokost til tross for corona begrensninger. Trivelig serviceinnstilte ansatte. Gratis wifi med god dekning på hotellet. Anbefales.

1  Takk, MiaV66
Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Jeg har forholdsvis mange reisedøgn i året i forbindelse med jobben min. I det siste har det ofte vært slik at man får tilbud om kveldsmat. Har opplevd dette både på Thon- og Choice hoteller. Stor var gleden når damen i resepsjonen på Stryn Hotell informerte om at de hadde kveldsbuffet når jeg ankom hotellet. Var ikke så veldig sulten, så jeg forsynte meg med en bitteliten porsjon. Det skulle jeg aldri ha gjort for da forlangte de 245 kroner. Jeg mener bestemt at de på forhånd burde opplyst om dette. Ikke var det noe spesielt bra buffet heller.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, erlingo42
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Enkel standard, små rom og ekstremt myke senger. Rent og greit, utsikt til industriområde med tilhørende trafikk.

Rimelig middagsbuffet, men begrenset utvalg. Enkel frokost.

Forholdsvis høy pris i forhold til standard.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Torstein33