Bli belønnet med One Key
    Cottage area
    eDreams
      13.4 km fra Stryn Hotel
      Gratis parkering
      Cod with potato gratin and tomato shrimp
      Vio.com
        27.0 km fra Stryn Hotel
        0.7 km fra Stryn Hotel
        Se flere hoteller i Stryn
        Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte to netter her pga dårlig vær. Rommene er helt ok. Rent og greit, men ikke av høy standar. Dette hotellet gir deg ikke noe ekstra og består ikke av noe luksus på noe som helst måte. Da det er lite restauranter i Strynområdet endte vi opp med å spise middag i hotellets restaurant, noe vi angret på! Middagen var alt for høyt priset til hva man fikk. Virket litt som ferdigmat og var smakløst. Service og informasjon var det også lite av i resepsjonen ved innsjekk. Man måtte forhåndsbestille frokost og bord til middag, noe som ikke ble informert om da vi sjekket inn. Var heller ingen info om at restauranten ikke åpnet før 19 og ikke noe om tidspunkt for utsjekk. Betalte det samme for to netter her som på The Hub i Oslo! Dette er et hotell man velger som nødløsning om været er for dårlig for å sove i telt eller alle campinghytter er fullbooket.

2  Takk, SigridLer
        Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Hyggelig mottak i resepsjonen. Rommet var spartansk og med teppe på gulvet😕 Ingen glass, ingen føner og kun en liten pute til hver! Alt virker rent, men noe slitt. Vi syns dessverre ikke at rommet/ hotellet sto i forhold til prisen.

2  Takk, Maryblue50
        Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her 2 netter. Ble godt mottatt ved ankomst. Fikk rom i underetasje og med tung bagasje kunne det vært en fordel med heis. Rommet er enkelt og greit. Med rom i underetasje som vender ut mot parkering er det veldig åpent for innsyn. Vi forsøkte restauranten første kveld og ift pris kunne kvaliteten vært bedre. Frokosten var imidlertid langt bedre og de åpnet akkurat for buffer igjen når vi var på besøk. Hadde inntrykk av at de ivaretok nødvendige forholdsregler til Corona bra. I bekreftelsen for bookingen var det oppgitt daglig renhold, men dette ble ikke utført på vårt rom. Opplevde personalet i restaurant og resepsjon som servicevennlige. Det var et helt greit hotell.

2  Takk, Norway1961
        Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotelle ligger veldig sentralt i Stryn.
        Rommet var greit, rent og middels stort, men badet var lite, upraktisk og ikke særlig frecht .
        Felles områdene var store og fine.
        Hyggelig betjening. Vi opplevde at det var rent her.
        Frokosten var ok ( koronatid) men det var lite utvalg i pålegg. Pluss for at man kunne få egg og bacon. Bacon er alltid et must på hotell-frokosten.
        Pluss også for gratis parkering, det var godt med plasser.

1  Takk, Marixx190479
        Anmeldt 10. juli 2020

Fint hotell med sentral beliggenhet. Gode senger og bra rom med TV . Fin frokost til tross for corona begrensninger. Trivelig serviceinnstilte ansatte. Gratis wifi med god dekning på hotellet. Anbefales.

1  Takk, MiaV66