Expedia.comUSD 155
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Slitent og altfor dyrt hotell.
Det eneste positive å si om hotellet er at det har er grei beliggenhet. Men det er bedre å velge overnatting i Loen eller Olden.

Frokost og middag var dårlig. Det var veldig enkel buffet.

Styr unna hvis du ønsker et hyggelig opphold.

1  Takk, LaffenJ
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotel i Stryn, hvor vi bodde i to døgn. God sovekomfort og greit bad. Vi bodde i den gamle delen, som nok trenger en oppgradering.
Frokosten var helt grei og god, men litt enkel. Manglet sursild. Noe jeg synes hører med på norsk frokost bord. Ellers var det smart med at gjestene bestilte tid til frokosten, som ga kontroll på antall til frokosten til en hver tid.

2  Takk, hildeskovli
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte to netter her pga dårlig vær. Rommene er helt ok. Rent og greit, men ikke av høy standar. Dette hotellet gir deg ikke noe ekstra og består ikke av noe luksus på noe som helst måte. Da det er lite restauranter i Strynområdet endte vi opp med å spise middag i hotellets restaurant, noe vi angret på! Middagen var alt for høyt priset til hva man fikk. Virket litt som ferdigmat og var smakløst. Service og informasjon var det også lite av i resepsjonen ved innsjekk. Man måtte forhåndsbestille frokost og bord til middag, noe som ikke ble informert om da vi sjekket inn. Var heller ingen info om at restauranten ikke åpnet før 19 og ikke noe om tidspunkt for utsjekk. Betalte det samme for to netter her som på The Hub i Oslo! Dette er et hotell man velger som nødløsning om været er for dårlig for å sove i telt eller alle campinghytter er fullbooket.

2  Takk, SigridLer
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Hyggelig mottak i resepsjonen. Rommet var spartansk og med teppe på gulvet Ingen glass, ingen føner og kun en liten pute til hver! Alt virker rent, men noe slitt. Vi syns dessverre ikke at rommet/ hotellet sto i forhold til prisen.

2  Takk, Maryblue50
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her 2 netter. Ble godt mottatt ved ankomst. Fikk rom i underetasje og med tung bagasje kunne det vært en fordel med heis. Rommet er enkelt og greit. Med rom i underetasje som vender ut mot parkering er det veldig åpent for innsyn. Vi forsøkte restauranten første kveld og ift pris kunne kvaliteten vært bedre. Frokosten var imidlertid langt bedre og de åpnet akkurat for buffer igjen når vi var på besøk. Hadde inntrykk av at de ivaretok nødvendige forholdsregler til Corona bra. I bekreftelsen for bookingen var det oppgitt daglig renhold, men dette ble ikke utført på vårt rom. Opplevde personalet i restaurant og resepsjon som servicevennlige. Det var et helt greit hotell.

1  Takk, Norway1961