Expedia.comUSD 156
Orbitz.com
Agoda.comUSD 165
Anmeldt 30. juli 2021

Positivt: Veldig hyggelig og serviceminded betjening og topp beliggenhet. Bra renhold. Grei frokost.
Negativt: Veldig slitt hotell, nokså gamle og smale (75 cm) senger med delvis fungerende fjærer, veldig slitt og gammel innredning/inventar. Alt for få parkeringsplasser i høysesong. Høy pris ifht standard, forventer bedre standard til denne høye prisen. 1800 for rimeligste budget rom. Booker ikke her igjen om ikke vi må.

Takk, I3432OGlisak
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Positive med hotellet er beliggenheten, samt serviceinnstilte og hyggelige ansatte. Middagen bestod av buffé. Maten var overstekt og kjøttet var knusktørt. Så ut som noe ferdigprodusert kjøpt på matbutikken som var varmet opp i ovn.

Vær obs på at det er mye lyd fra trafikken utenfor gjennom natta.

Rommene er helt enkle. Skulle gjerne hatt kjøleskap på rommet.

Romtips: Unngå å spise middag på hotellet
Takk, Cathrine S
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Slitent og altfor dyrt hotell.
Det eneste positive å si om hotellet er at det har er grei beliggenhet. Men det er bedre å velge overnatting i Loen eller Olden.

Frokost og middag var dårlig. Det var veldig enkel buffet.

Styr unna hvis du ønsker et hyggelig opphold.

1  Takk, LaffenJ
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotel i Stryn, hvor vi bodde i to døgn. God sovekomfort og greit bad. Vi bodde i den gamle delen, som nok trenger en oppgradering.
Frokosten var helt grei og god, men litt enkel. Manglet sursild. Noe jeg synes hører med på norsk frokost bord. Ellers var det smart med at gjestene bestilte tid til frokosten, som ga kontroll på antall til frokosten til en hver tid.

2  Takk, hildeskovli
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte to netter her pga dårlig vær. Rommene er helt ok. Rent og greit, men ikke av høy standar. Dette hotellet gir deg ikke noe ekstra og består ikke av noe luksus på noe som helst måte. Da det er lite restauranter i Strynområdet endte vi opp med å spise middag i hotellets restaurant, noe vi angret på! Middagen var alt for høyt priset til hva man fikk. Virket litt som ferdigmat og var smakløst. Service og informasjon var det også lite av i resepsjonen ved innsjekk. Man måtte forhåndsbestille frokost og bord til middag, noe som ikke ble informert om da vi sjekket inn. Var heller ingen info om at restauranten ikke åpnet før 19 og ikke noe om tidspunkt for utsjekk. Betalte det samme for to netter her som på The Hub i Oslo! Dette er et hotell man velger som nødløsning om været er for dårlig for å sove i telt eller alle campinghytter er fullbooket.

2  Takk, SigridLer