Expedia.comUSD 166
TripadvisorUSD 166
FindHotel
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har veldig god beliggenhet og er veldig rent og pent, men dårlig standard i forhold til pris. Vi betalte 4400kr for 2 netter, vi lå på rom helt nederst lang bort fra alle. Rommet var veldig stort og fint, men ekstremt dårlig isolert. Plasseringen av rommet var ekstremt merkelig, hvertfall til den prisen. Nødutgangene var på siden av rommet og folk gikk inn og ut hele tiden fra kl 7 om morgenen. Man hører alle som går i etasjen over og generelt mange lyder her og der. Frokosten var heller ikke noe å skryte av. Lite utvalg. Vi kommer ikke tilbake hit igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, angeaae
Anmeldt 30. juli 2021

Positivt: Veldig hyggelig og serviceminded betjening og topp beliggenhet. Bra renhold. Grei frokost.
Negativt: Veldig slitt hotell, nokså gamle og smale (75 cm) senger med delvis fungerende fjærer, veldig slitt og gammel innredning/inventar. Alt for få parkeringsplasser i høysesong. Høy pris ifht standard, forventer bedre standard til denne høye prisen. 1800 for rimeligste budget rom. Booker ikke her igjen om ikke vi må.

Takk, I3432OGlisak
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Positive med hotellet er beliggenheten, samt serviceinnstilte og hyggelige ansatte. Middagen bestod av buffé. Maten var overstekt og kjøttet var knusktørt. Så ut som noe ferdigprodusert kjøpt på matbutikken som var varmet opp i ovn.

Vær obs på at det er mye lyd fra trafikken utenfor gjennom natta.

Rommene er helt enkle. Skulle gjerne hatt kjøleskap på rommet.

Romtips: Unngå å spise middag på hotellet
Takk, Cathrine S
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Slitent og altfor dyrt hotell.
Det eneste positive å si om hotellet er at det har er grei beliggenhet. Men det er bedre å velge overnatting i Loen eller Olden.

Frokost og middag var dårlig. Det var veldig enkel buffet.

Styr unna hvis du ønsker et hyggelig opphold.

1  Takk, LaffenJ
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotel i Stryn, hvor vi bodde i to døgn. God sovekomfort og greit bad. Vi bodde i den gamle delen, som nok trenger en oppgradering.
Frokosten var helt grei og god, men litt enkel. Manglet sursild. Noe jeg synes hører med på norsk frokost bord. Ellers var det smart med at gjestene bestilte tid til frokosten, som ga kontroll på antall til frokosten til en hver tid.

2  Takk, hildeskovli