eDreams
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Agoda.comUSD 162
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Helt ok.

Gode senger og grei frokost. Ikke noe ekstra - men heller ikke noe å utsette.

Pluss: hyggelig og hjelpsom betjening.
Lite støy og gode senger.

Minus:
Nivåforskjell på gulvet nederst i korridoren BØR merkes!
Veldig lang tid før det ble varmt vann i kranene. Spesielt ugunstig ved håndvask… og såpe dispenserne bør skiftes ut da de fungerer veldig dårlig.
Mye knirking fra gulvet i etasjen over.

Tips: tenn gjerne stearinlysene på frokostbordet! Det hadde løftet stemningen!

Romtips: Parkering nært inngangen.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Voyage23872991374
Anmeldt 2. september 2021

Et fantastisk flott opphold på Stryn hotel! Bodde her en helg i midten av august. Blir møtt i resepsjonen av hyggelige, smilende og service innstilt mennesker ved ankomst. Stort pluss med mange elbil ladere på parkeringsområde! Hotellet har en nydelig beliggenhet ved Stryneelva, og kort avstand til ALT Stryn har å by på. Vi fikk et moderne og flott rom med utsikt mot elvekanten. Deilige senger, fantastisk god frokostbuffet i hyggelige omgivelser. Kommer definitivt tilbake!

Takk, Dwb93
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Sparsomt rom. Lite baderom. Veldig lytt mot bakgård, veldig lytt generelt mellom rom/etasjer. Ekstremt myke senger… God frokost og hyggelig personale. Stor gratis parkering, burde vært oppmerkede plasser, da det var mye rar parkering og da vanskelig og finne plass.

Romtips: Gratis parkering. Gangavstand til sentrum.
Takk, nftm
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har veldig god beliggenhet og er veldig rent og pent, men dårlig standard i forhold til pris. Vi betalte 4400kr for 2 netter, vi lå på rom helt nederst lang bort fra alle. Rommet var veldig stort og fint, men ekstremt dårlig isolert. Plasseringen av rommet var ekstremt merkelig, hvertfall til den prisen. Nødutgangene var på siden av rommet og folk gikk inn og ut hele tiden fra kl 7 om morgenen. Man hører alle som går i etasjen over og generelt mange lyder her og der. Frokosten var heller ikke noe å skryte av. Lite utvalg. Vi kommer ikke tilbake hit igjen.

Takk, angeaae
Anmeldt 30. juli 2021

Positivt: Veldig hyggelig og serviceminded betjening og topp beliggenhet. Bra renhold. Grei frokost.
Negativt: Veldig slitt hotell, nokså gamle og smale (75 cm) senger med delvis fungerende fjærer, veldig slitt og gammel innredning/inventar. Alt for få parkeringsplasser i høysesong. Høy pris ifht standard, forventer bedre standard til denne høye prisen. 1800 for rimeligste budget rom. Booker ikke her igjen om ikke vi må.

Takk, I3432OGlisak