Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Fant dette hotellet ved en tilfeldighet . For et sted . Magisk natur og godt utganspunktet for mange turer . Hyggelig betjening / god frokostservering .
Hadde 3-retters middag som smakte fortreffelig .
Hadde tre fine døgn her .
Kommer tilbake

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, raknes
Anmeldt 2. september 2016 via mobile enheter

Målet for turen var å bu ei natt på Hjelle hotell. Vi blei tatt godt imot, fekk eit fint rom i gamledelen av hotellet, åt god middag, rusla litt rundt i nærområde, sov godt og fekk god frukost. Vertskapet tok seg tid til å slå av ein prat. Ro og fred. Historien er fint bevart og atmosfæren er svært behageleg. Fjella, vatnet, elva og bygda er fascinerande. Anbefaler ein svipptur til gamle Jøl bru. Spennande og imponerande.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Heidi V
Anmeldt 28. august 2016

Helsebot. Utsikt over vannet, stillheten, vertskapets nærvær og hele atmosfæren.
Maten var til dels utsøkt, dessertene var supre, forrettene til dels veldig velsmakende og spennende - som f.eks røkt hvalkjøtt - og frokosten mer enn adekvat i kvalitet og omfang. Hyggelig, ung restaurantbetjening.
Salongen er virkelig innrettet for bruk - og ble brukt av mange.
Sykling både over fjellet og vestover i maxvær er "høydare".
Vi kommer nok igjen!
Salongen er virkelig innrettet for bruk - og ble brukt av mange.
Sykling både over fjellet og vestover i maxvær er "høydare".
Vi kommer nok igjen!

Romtips: Stillhet og ro
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Tohjuling
Anmeldt 16. juli 2016

Sov to netter på hotellet med balkong og utsikt mot fjelltopper og det vakre vannet, samt en natt på motellet. Nydelig hotell med gode senger, puter mm. Frokosten var tipp topp, det ble fylt på mat hele tida så det var aldri noen tomme fat. Tre retters middag, som var helt vidunderlig. En stjerne til kokken. Lauritz, sjefen og resten av personalet var veldig hyggelige. Stille og rolig sted, flott tur opp til Segerstad gård, Briksdalsbreen bydde også på en flott tur. Når du kommer tilbake, sett deg ute med en kaffe og nyt den flotte utsikten og stillheten og pust inn den rene lufta. Skal jeg si noe negativt, må det være stolene i matsalen, de var veldig små, men de var nok gamle som hotellet. Ved hotellet er det ett kafé, som i gamle dager var en matbutikk. Rekommenderar dette stedet, du kommer ikke att bli skuffet.

Romtips: Rom på hotellet, med balkong
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, MarieB754
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Bodde en natt på Hjelle Hotel og hadde en hyggelig opplevelse. Det er ikke mye annet enn hotellet, fin natur og ro på Hjelle så her synker pulsen. Hyggelig personale og god mat - vi spiste 3 retters og det var veldig godt. De hadde også glutenfrie alternativer:)

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 453oles