Anmeldt 26. september 2018

Beliggenheten er fantastisk, utsikten fra rommet herlig. Velg rom med balkon feks Wilhelmina, som er relativt romslig, enkelt men helt ok. Pent bad, og utsikt fra balkongen. Verten Lorentz er nesten alltid tilstede, like blid og vennlig. En vandring i omgivelsene er en opplevelse. En kort biltur til Stryn med butikker osv. Loen med den nye fantastiske Skylift er 30 min unna. Bo heller her enn i Loen. Oppover til Gamle Strynefjellsveg, som er en opplevelse er en kort tur.
Hjelle er et ørlite sted, her spiser man middag på hotellet. Denne er absolutt helt grei, ikke noe spesielt, men god. Vinkunnskapene til verten er relativt små, så her drikker man best en enkel vin.
Frokosten er absolutt akseptabel.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, enare
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Familiedrevet hotell, som har bevart sin gamle historie men holder likevel høy standard. Rent og pent i nyoppusset rom med en liten balkong. Utsikt over høye fjell og et vakkert vann. Restauranten lå nydelig til med flott utsikt. Frokost og middag var helt topp. Kveldens meny består av en treretters med valg mellom kjøtt eller fisk til hovedretten. Lammecarreen var mør og smakfull. Laksen også bra. Dessertene var fantastiske. Stedet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, heleneg240
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Hjelle hotell er et historisk hotell med vakker beliggenhet. Vi ble tatt godt i mot av en meget hyggelig resepsjonist. Han informerte oss om det vi hadde behov for å vite og viste oss rommet. På tross av at vi fikk rom i annekset, var det ingen grunn til bekymring. Det var et flott rom som lå i en bygning på hotellområdet. Koselig, enkelt og rent. Krakker man kan sitte på utenfor døra og bare nyte utsikten.
Kan anbefales på det varmeste for de som ønsker et rolig opphold i idylliske omgivelser.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Erik L
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Fant dette hotellet ved en tilfeldighet . For et sted . Magisk natur og godt utganspunktet for mange turer . Hyggelig betjening / god frokostservering .
Hadde 3-retters middag som smakte fortreffelig .
Hadde tre fine døgn her .
Kommer tilbake

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, raknes
Anmeldt 2. september 2016 via mobile enheter

Målet for turen var å bu ei natt på Hjelle hotell. Vi blei tatt godt imot, fekk eit fint rom i gamledelen av hotellet, åt god middag, rusla litt rundt i nærområde, sov godt og fekk god frukost. Vertskapet tok seg tid til å slå av ein prat. Ro og fred. Historien er fint bevart og atmosfæren er svært behageleg. Fjella, vatnet, elva og bygda er fascinerande. Anbefaler ein svipptur til gamle Jøl bru. Spennande og imponerande.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Heidi V