Booking.comUSD 247
eDreamsUSD 247
CheapTicketsUSD 246
Trip.comUSD 288
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt og nydelig hotell! Mannen i resepsjonen var så snill med oss, enda vi var ekstremt treige med innsjekk. Ventet oppe til vi kom. Kjempe koselig hotell, men uteområdet var i seg selv verdt besøket. Over all forventning ❤️ Stort og romslig rom, god frokost! ingen tvil om at vi vil tilbake hit!

Takk, anjab622
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Familiehotell på Hjelle i idylliske omgivelser. God service, god og velsmakende middag, dog litt enkel frokost, rent og hyggelig. Litt dyrt i forhold til standard, men det må muligens Covid-19 ta noe av skylden for. Det kan absolutt anbefales å ta et opphold!

1  Takk, 406mortenl
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted. Familiedrevet siden 1891. Vi følte oss velkomne. Området er fullt av turmuligheter og opplevelser. Loen er bare vel en halv time unna.
Utsikten fra spisesalen er ubeskrivelig flott. Vi anbefaler absolutt dette stedet. Det finnes ikke så mange som dette.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, trwibo
Anmeldt 13. juni 2020

Utrolige koselig hotel.Romantiske rom i den eldste delen med en fantastisk utsikt overmajestetiske fkell og en asurblå sjø.
Mat i første klasse og en hyggelig betjening og vertskap..Dette var en perle.Her kommer vi igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, finneklaus
Anmeldt 7. august 2019

Kjempefin utsikt og fantastisk middag på hotellet. Serviceorientert og hyggelig betjening.Den eneste som savnet tv på rommet var vår 10 år gamle sønn. Gammelbutikken er også verd et besøk (fantastisk ostekake og god kaffe).

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jarle60