Booking.comUSD 155
Agoda.comUSD 155
eDreamsUSD 155
CheapTicketsUSD 155
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Har i mange år, helt siden jeg var liten jente, sett på dette hotellet når vi reiste til og fra mine besteforeldre på Vestlandet - og hadde alltid lyst til å overnatte! Nå fikk jeg endelig muligheten, og det må jeg si: Jeg kommer tilbake!

Fantastisk sted! Hyggelig mottagelse, avslappede ansatte med kunnskap om det de holder på med, nydelig mat og super-sjarmerende rom! Middagen var helt fabelaktig! Og med slike omgivelser blir det helt topp.

Takk for oss!

Takk, tantes0fie
Anmeldt 9. juli 2020

Vil absolutt anbefale en overnatting på dette hotellet. Hovedbygningen har røtter tilbake til 1800-tallet og utsikten fra rommene er fantastisk. De rimeligste rommene i annekset er ganske kjedelige, så vil anbefale å bruke litt ekstra penger på et av de bedre rommene.

Det er mulig å leie robåt til å utforske fjorden.

2  Takk, critical_traveler00
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Gammelt og nydelig hotell! Mannen i resepsjonen var så snill med oss, enda vi var ekstremt treige med innsjekk. Ventet oppe til vi kom. Kjempe koselig hotell, men uteområdet var i seg selv verdt besøket. Over all forventning ❤️ Stort og romslig rom, god frokost! ingen tvil om at vi vil tilbake hit!

Takk, anjab622
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Familiehotell på Hjelle i idylliske omgivelser. God service, god og velsmakende middag, dog litt enkel frokost, rent og hyggelig. Litt dyrt i forhold til standard, men det må muligens Covid-19 ta noe av skylden for. Det kan absolutt anbefales å ta et opphold!

2  Takk, 406mortenl
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted. Familiedrevet siden 1891. Vi følte oss velkomne. Området er fullt av turmuligheter og opplevelser. Loen er bare vel en halv time unna.
Utsikten fra spisesalen er ubeskrivelig flott. Vi anbefaler absolutt dette stedet. Det finnes ikke så mange som dette.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, trwibo