Booking.comUSD 148
FindHotelUSD 146
Agoda.comUSD 148
eDreamsUSD 148
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

På Hjelle Hotell blir du tatt i mot som en god gammel venn. Man føler seg velkommen fra første stund. Man blir satt tilbake til en annen tid i de nydelige salongene, den lyse og luftige spisesalen med en fantastisk utsikt. Rommet var også nydelig, for ikke å glemme veldige gode senger. Deilig 3 retters middag og god frokost. Når man legger til beliggenheten kan det ikke bli bedre. Atmosfære, hagen, det blågrønne Oppstrynsvatnet , fjellene og vennligheten, dette var en fantastisk god opplevelse. Tusen takk for oss.❤

Takk, Kristin1481
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Plassen og hotellet gå oss fantastiske dager. Kontrastene med grønt, klart vann og majestetiske fjell ikledd isbrepunktet må oppleves.
Hotellet bidro godt med god folkelig mat og rolige rene rom ga muligheter til å virkelig feriere.
Anbefales.

Takk, roarn2018
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med sjel! Vi følte oss hjemme med en gang med en veldig hyggelig velkomst og fantastisk beliggenhet. Rom med balkong ut mot de vakre omgivelsene ved Oppstrynsvatnet. Veldig god frokost. Her kommer vi gjerne tilbake for et lengre opphold.

Takk, Line Frantzen L
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott plass. Vi bodde i motell delen, med hund. Fine turområder i nærheten. Fantastisk flott natur. Kjempe koselig hage og fin strand, rett utenfor rommet. Veldig god mat. Vi koste oss veldig.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, BackPacker57945
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

I enden av Strynsvatnet i flotte naturomgivelser dette vakre lille hotellet med så mye historie og kunst. Smilende og imøtekommende betjening. God mat. Og den artige Gamlebutikken vegg i vegg med gode suvenirer og velsmakende lokalmat. Et sted å komme tilbake til!

Romtips: Grei gratis parkering. Mange muligheter for småturer i omegnen.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, DagB45