Anmeldt 7. august 2019

Du kommer ikke nærmere sentrum, her er man i sentrum. Campingen ligger rett ved barer, restauranter og shopping. Når det er sagt så er plassen liten så man må finne seg i å ligge trangt. Kjøkkenet og oppholdsrom for de som trenger det er sånn passe, toalettene er greie nok, det er ikke båser som mange plasser har men stedet trenger en oppussing av disse fasilitetene. Det hadde vært greit med noen avlukker så en kunne pusset tenner og vasket seg i fred. Stedet har wifi men det fikk vi aldri kontakt med. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Vi leide en stor hytte , 6-8 personer. Grei standard. Pluss for rene og fine bad! Greit kjøkken med litt tilbehør. Det lukter litt gammelt , og noen av madrassene er gamle. Minus for veldig dårlig tilgang til wifi. Synes hytteleigen er litt overpriset.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, jennykristino
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fin leilighet, og passer for de som skal reise rundt i området. Hyggelig betjening. Kunne ha vært bedre vasket. Flere spisesteder i sentrum. Ville ikke bodd der om du ønsker en idyllisk campingplass ettersom det lå ved veien.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mihelin
Anmeldt 31. mai 2017

Vi overnattet i en campinghytte. Ikke helt ny, men godt vedlikeholdt, gullende ren. Med en snarvei ned til sentrum er dette virkelig sentralt og uhyre praktisk. Hytta hadde to soverom og en sovesofa i stua, en knøttliten hems, en godt utstyrt kjøkkenkroken og et stort bad. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, drengen
Anmeldt 22. september 2016

Sentrumsnær beliggenhet. Passet oss perfekt. Leiligheten var super med oppvaskmaskin og TV med kanaler fra flere land. Leiligheten hadde balkong der vi kunne slappe av og nyte solen etter en lang dag med mye kjøring.

Romtips: Velg leilighet!!
Dato for oppholdet: juli 2016