Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Trivelig camping med hyggelig og imøtekommende betjening. Leikeplass på området. Sentrumsnær med kort vei til butikker og serverings plasser. Et godt utgangspunkt for en hyggelig opplevelse i Stryn. Her kan en slappe av og nyte ferie livet

Takk, jonnh475
Anmeldt 17. juli 2020

Overpriset sted. Bra toalettet, sov på en hytte til 1500 kroner natten i 4 dager med 100 telt bak oss. Skjønner hvorfor for det er sikkert bedre å ligge i teltet enn de harde og dårlige sengene til hyttene. Vi var en gjeng på 7 stk og alle fikk ryggproblemer i etterkant. For å toppe det hele så hadde ikke hytte F Internett. WIFI var såpass dårlig at det var nede i hele 4 dager, mens hytta ved siden av hadde mye bedre. Alt i alt. 6500-7000 kr for 4-5 dager er helt syk pris for så dårlig standard. Kommer aldri tilbake. Vi betalte i tillegg 400 kr for vask og 200 kroner for dynetrekk og håndklær Dette er nok et sted som ikke kommer til å gå rundt da folk ikke kommer tilbake etter norgesferien 2020. Ligg heller i et telt.

Takk, Bamsebenny
Anmeldt 7. august 2019

Du kommer ikke nærmere sentrum, her er man i sentrum. Campingen ligger rett ved barer, restauranter og shopping. Når det er sagt så er plassen liten så man må finne seg i å ligge trangt. Kjøkkenet og oppholdsrom for de som trenger det er sånn passe, toalettene er greie nok, det er ikke båser som mange plasser har men stedet trenger en oppussing av disse fasilitetene. Det hadde vært greit med noen avlukker så en kunne pusset tenner og vasket seg i fred. Stedet har wifi men det fikk vi aldri kontakt med. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Vi leide en stor hytte , 6-8 personer. Grei standard. Pluss for rene og fine bad! Greit kjøkken med litt tilbehør. Det lukter litt gammelt , og noen av madrassene er gamle. Minus for veldig dårlig tilgang til wifi. Synes hytteleigen er litt overpriset.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, jennykristino
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fin leilighet, og passer for de som skal reise rundt i området. Hyggelig betjening. Kunne ha vært bedre vasket. Flere spisesteder i sentrum. Ville ikke bodd der om du ønsker en idyllisk campingplass ettersom det lå ved veien.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mihelin