“Personlig og familiedrevet pizzeria midt i Stryn”
Anmeldelse av Napoli Pizzeria

Napoli Pizzeria
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Stryn
Anmeldt 1. august 2017

Kjempegod pizza i stort utvalg.Veldig smakfulle og gode småretter med biffstrimler i pitabrød m/salat. Oftest får vi iskuler etter maten ,noe som er veldig hyggelig særleg for barna. Fin uteterasse med kveldssol (når det regnar er det tak over!)Hyggelig og serviceminded betjening.

Takk, amtonn

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Kjempefornøyd med maten og servicen. Bra priser. Hyggelig betjening, som også kom med gratis dessert. Anbefales!

Takk, Kenneth M
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Skrubbsultne på vei fra Oslo prøvde vi Napoli i Stryn. Vi gledet oss til pizza og sjekket TripAdvisor og vanligvis lyver ikke TripAdvisor, men denne gangen stod det ikke til forventningene!

Lokalene er brune, det lukter gammel frityr og råtten mat. Vi bestilte en stor pizza med biffkjøtt, sjampinjong og paprika. Bernaisesaus til. Når pizzaen kom la vi merker til at pizzaen ikke hadde tomatsaus. Sjampinjongen var hermetiske og biffkjøtt var tydelig fryst fra før og ikke ferskt. Bernaisesausen var et kapittel for deg selv. Ekkelt halvfabrikat og lite smak. Osten på pizzaen smakte kunstig og ikke ost.

Her spiste vi et par pizzastykker og konkluderte med at det holdt!

Konklusjon, dårlig service, krise mat, overpriset og brune lokaler.

Her ville vi prøvd et annet alternativ.

Takk, Marius H
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok med oss pizza fra dette stedet. Servicen var grei men pizzaene var ikke skikkelig stekt og smakte lite.

Takk, isaksen84
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god pizza! Vi var seks personar, hadde to store pizza og hadde rikeleg mat. Vart gode og mette. Rimeleg og godt.

Takk, Astrid Apalset V

Reisende som så på Napoli Pizzeria, så også på

Stryn, Stryn kommune

Har du vært i Napoli Pizzeria? Del dine erfaringer!