“Oy oy oy”
Anmeldelse av Napoli Pizzeria

Napoli Pizzeria
Vurdert som nr. 7 av 11 Restauranter i Stryn
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Fiinbeck og Fia hadde kjørt langt og lengre en langt da de bestemte seg for litt Italiensk. Med unntak av pizza og typisk gatekjøkkenmat var det lite i menyen å velge mellom.Fia valgte en pasta Bolognese og Fiinbeck gikk for stedets gatekjøkken meny og valgte en Kebab. Det var lite folk i cafeen (kan ikke kalles en restaurant) dette BURDE vært et lite hint da nabo restauranten var full. Det gikk svært lang tid før maten ble servert og grunnen var nok- som Fia biskt bemerket, at pastaen skulle koke i minst 45 minutter. Resultater var en smakløs deig. På pastadeigen, Spaghettien, lå en like smakløs kjøttblanding i noe som kunne minne om Toro tomatsaus bare enda mer utblandet. Det var strødd vanlig norsk gulost på siden. Fia prøvde etter beste evne å krydre med Tobasco, salt, pepper men til slutt måtte hun ty til ketchup. Det var på grensen til vondt. Fiinbeck sin kebab ankom relativt pent anrettet- var det håp? Nei, dessverre. Kebaben hadde kjøtt som Fiinbeck lurer på var gått ut på dato for et par år siden. Kebabsausen var god og kamuflerte heldigvis litt av den ekle smaken fra kjøttet. Både Fiinbeck og Fia er litt bekymret for at det ikke finnes toaletter over Strynefjell i tilfelle dette skal gå galt. Et råd fra oss. Sørg for en kokk som kan lage mat og ansett en servitør som har gått smilekurs. Fiia vurderer enda å kontakte mattilsynet slik at de kan gjøre en kontroll av det surekjøttet som ble servert. Det eneste positivet var at maten var skambillig.

Takk, Bente L

2024 av 104 anmeldelser

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Her var jeg mye med familien når jeg var yngre. Da _elsket_ jeg plassen! Kan ikke si det samme nå. Vi ble møtt av en i kassen, og måtte selv ta initiativet til sitteplass og meny. Vi bestilte Måløy pizza, kebabrull og pepperbiff.

Pizzaen med halvferdig bunn, lite kjøtt og annet tilbehør. Med kebaben ble det liggende mye lefse igjen, dette for at det var lite kjøtt, salat og det som ellers skal være i. Pepperbiffen i seg selv var et stort kjøttstykke, med en liten dæsj pomfri og salat på siden... Dette var rett og slett en skuffende opplevelse!

Og personalet! Uff... Han som serverte maten var i kledd en halvsvett t-skjorte, og gikk med SLIPPERS! Dette i seg selv ødela appetitten at vi faktisk vurderte å dra før vi fikk maten. Det burde være en selvfølge å være descent kledd når en jobber i restaurantbransjen.

Kan si at jeg aldri kommer til å ta med familien min her mer!

2  Takk, L1550ROnat
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en kebab pizza. Det var absolutt ingen kebab pizza. Kjøttet smakte curry. Det var veldig skuffende med tanke på prisen. Det var heller nesten ingen pizza saus som hadde gjort ser bra på pizzaen. Veldig dårlig på smak og curry smaken gjorde seg ikke bra da vi forventet kebab pizza. Ikke sa dem hade eller «håper maten smakte». Mye å jobbes med her

Dato for besøk: august 2018
Takk, Silje K
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte en stor kebab pizza. Sulten var jeg og gledet meg som en liten unge til å hogge innpå. Pizzaen var mer enn stor nok,men smaken var helt fraværende. Gikk ut som en sutrete unge. Værste pizzaen jeg har smakt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 21erikg
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Lite smak i pizzaen (Olden spesial). Må betale 10 kr for springvann. Hyggelig personale, men ikke spesielt god mat. Blir med dette ene besøket.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, theresea82

Reisende som så på Napoli Pizzeria, så også på

Har du vært i Napoli Pizzeria? Del dine erfaringer!