“Veldig god pizza”

Napoli Pizzeria
Vurdert som nr. 7 av 11 Restauranter i Stryn
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk pizza og service
Vi fikk både gratis forrett og dessert. Veldig hyggelig betjening og maten smakte veldig godt!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, indahla

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Veldig smaksrik og god pizza. Restauranten var godt besøkt, men vi fikk maten kjapt. Vi fikk også en kule is som dessert på huset. Det ga de til alle spisegjestene. Det var en hyggelig gest. Eneste lille minus er at du må bestille maten ved disken, og at det ikke er bordservering.

Takk, 710annkristinh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ikke så høye forventninger da jeg så at prisene var ganske lave, men ble veldig positivt overrasket over maten. Vi kom tilbake til Stryn for å kjøpe middag herfra igjen.

Takk, Throaway
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Maten er laget med kjærlighet og kunskap.
Betjeningen er vennlig, oppmerksom og hyggelig selv om vi var der på det travleste tidspunktet.
Vi er ikke sikker på om det er vanlig, men vi fikk en liten skål is til dessert på huset.
Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, SteinA740
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Vi spiste pizza, løvstek og biffsnadder, alt var kjempegodt. Veldig god service av blide og hyggelige ansatte. Anbefales

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, BrittB369

Reisende som så på Napoli Pizzeria, så også på

Har du vært i Napoli Pizzeria? Del dine erfaringer!