“Oktoberfestmiddag”
Anmeldelse av Restaurant 34

Restaurant 34
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Stryn
Anmeldt 17 september 2017 via mobile enheter

Lørdag under oktoberfestivalen var vi 4 venner som spiste middag her, litt forskjellig. Hele inntrykket kan oppsummeres som middels bra: mat sånn ok, service sånn ok, pris sånn ok. Alt i grunnen sånn ok.

Takk, Terje H

Anmeldt 1 august 2017

God, heimelaga mat !Personleg og god service! Internasjonalt miljø!
Eg var på Restaurant 34 i dag , saman med mine 2 minste barnebarn på 6 og 11 år.
Sidan veret var sånn passe , fann vi ut at vi skulle gå inn og spele "Shuffle-board" og "Darts". Verten sjølv hjalp oss vennleg med å kome i gang, det vart full suksess ! Vi storkoste oss , men i dag var det berre drikke på oss. Men vi kan trygt anbefale restauranten. Vi har spist der ofte!

Takk, amtonn
Anmeldt 1 desember 2016 via mobile enheter

Vi stoppet her på gjennomkjøring en tirsdag kveld, ble tatt godt i mot og fikk en sofa å sitte på I bakrommet, da vi hadde med baby. Pizzaen var veldig god og billig, og atmosfæren var koselig. Det var litt kjølig i lokalet.

Takk, Eirik B. F
Anmeldt 21 september 2016

Nydelig hjemmelaget Lasagne. Servicen var upåklagelig. Anbefaler å ta en middag på denne restauranten.

Takk, Mikkel1988
Anmeldt 9 juli 2016 via mobile enheter

På genomreise igenom stryn. Stannar på første plass. Bestiller ei, a la biff sandwich. Kosta betydelig meir en va det smakte. Hadde lite veggie alternativ på menyen. Det var bra, då det passet min sambo. Hyggelig personal dokk.

Takk, Thomas K

Reisende som så på Restaurant 34, så også på

Stryn, Stryn kommune

Har du vært i Restaurant 34? Del dine erfaringer!