“Maten var helt middels”
Anmeldelse av Restaurant 34

Restaurant 34
Vurdert som nr. 6 av 9 Restauranter i Stryn
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ikke noe å rope hurra for,
Vi bestilte 3.stk medium pizza, dette var bare halvfabrikat med ferdig bunn.
Kebab pizza kan vel heller kalles en pepperbiff pizza.
Atmosfæren var heller ikke mye å skryte av, pga en del folk ble vi satt på et bakrom.

Takk, hestnes88

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Alt i alt va opplevelsen OK. Litt kaldt lokale. Har ikke noe spesielt negativt å si med pizzaen annet enn at den minner om slik butikkene varmer opp til utsalg. Kjøpte meat lovers, men tross navnet var det ikke særlig med kjøtt på.

1  Takk, emmafrova
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Har vært strålende fornøyd med denne restauranten. De lager mat på ordentlig vis uten snarveier. Flere andre steder i Stryn og omegn har jeg sett bruk av mikrobølgeovn osv.

Far sa det var de beste kjøttkakene han noensinne har fått på restaurant, og min kone var veldig fornøyd med den brasilianske retten feijoada. De har også utrolig deilige portugisiske pastel de nata som egentlig var det eneste Stryn har manglet!

Forøvrig en veldig hyggelig og hjelpsom betjening, spesielt Suzete!

Her kommer vi garantert tilbake hver gang vi er i Stryn. Sterkt anbefalt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, audwon
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Opptint Portugisisk gryte smakløst, Kebab med taco lefse smakløs, Pizza smakløst og indrefilet som skulle være medium var rå.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, Jon M
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

På ferietur på Vestlandet, stopoet vi i Stryn. Valgte Restaurant 34 og ble så godt tatt imot. Utrolig hyggelig betjening, veldig god mat, Feojada-en var utsøkt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ninanL8007ZL
Tiago P, Manager på Restaurant 34, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Tusen takk!!!
håper å se deg snart

Reisende som så på Restaurant 34, så også på

Har du vært i Restaurant 34? Del dine erfaringer!