“Grei mat - beregn god ventetid”
Anmeldelse av Restaurant 34

Restaurant 34
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Stryn
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei mat til en helt grei pris. Ventetiden var noe jeg enda stusser over. Fikk beskjed om 15 minutters ventetid til tross for at det ikke var noen andre kunder der. Ventetiden var på over 15 minutter for 2 burgere. Bestilte Strynburger uten egg, men dette ble vist glømt av, og vi fikk med egg.

Takk, Simonpett01

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer og ventet i over 50 minutter før maten kom og til da hadde ikke en eneste rett blitt bært ut til andre heller. Heller ikke hadde de klart å time da en av rettene ikke inneholdt varme. Da vi skulle betale svarte vi på spørsmål om maten, og det negative som ble nevnt preller tydeligvis av. I tillegg måtte vi selv fortelle hva vi hadde spist for det hadde blitt forlagt. Riktignok var det noen fornøyde men nå er det meg som skriver. Og når unnskyldningen for sen servering kommer er det pga mye takeaway, og det er etter mitt syn en for oss uvedkommende unnskyldning. Alt i alt, her er det mye å ta fatt i.

Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 19. april 2021

Besøkt flere ganger, og maten er strålende. Anbefaler å prøve den portugisiske maten, som francesinha.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, wilmahuseby
Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte pizza - take away - levert etter 20 min. Bunnen var tørr, svidd og fyllet nokså smakløst. Stedet såg veldig slitent ut og det fristet ikke å spise der.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, StigL304
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Altfor lang ventetid på alt! Måtte vente før vi fikk bestilt, ba om drink før maten, den tok 10-15 min før den kom. Maten kom etter 40 min og det var lite folk i restauranten! Vi bestilte Pizza og entrecôte, pizzaen var god, men kjøttet var seigt og ikke godt. Vi måtte gå i baren tilslutt for å få betalt, enda vi ba om regningen ved bordet. Ikke noe tips fra oss!

Takk, 681linneal

Reisende som så på Restaurant 34, så også på

Har du vært i Restaurant 34? Del dine erfaringer!