“super beliggenhet!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Dassia Beach
Nr. 5 av 15 hoteller i Dassia
Anmeldt 22 september 2011

Var to uker på Dassia beach hotel i august 2011. Hotellet ligger utrolig bra til, kun få meter fra stranden. Hotellet har også en egen badebrygge hvor de har gratis solstoler og parasoll.
Vi fikk først et veldig lite rom uten havutsikt, men fikk oppgradert oss til et større rom med havutsikt etter en dag.. det gjorde hele forskjellen for oss. For en utsikt!! Og sola forsvant fra verandaen om ettrmiddagen, så det var behagelig å sitte der å se utover havet.. Hotellet er et enkelt hotell, og frokosten er ganske kjedelig. Men rent og pent :) Sengene er som på de fleste hoteller i syden, ganske harde, men det gikk greit.
Ellers er ikke Dassia det helt store stedet... men det går busser inn til hovedstaden to ganger i timen, og derfra igjen går det busser til store deler av øya.
Hovedstaden er jo bare fantastisk, ingen typisk gresk liten by men minner mer om en storby med alle sine kafeer og shopping muligheter. Storkoste oss der inne.
Kan også anbefale en tur til Kanoni, en noe spesiell opplevelse med flyene som fly rett forbi deg, Paleokastritsa med sin nydelige natur og Sunset beach i nord, som er en flott strand som sola dukker opp på om ettermiddagen...
Vi koste oss hvert fall!

Takk, hsk1975
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Dassia Beach
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 20 september 2011

Dassia Hotell er et typisk gresk familiehotell som beskrevet av Apollo. Frokosten var enkel men grei. Restauranten serverte fortreffelig mat og betjeningen var hyggelig. Hunder og katter i restrauranten er ok og skapte litt underholdning. Dette er jo en del av gresk kultur! Hotellets strand og badebrygge helt topp men mange strandstoler er noe slitte og dårlige.
Myggen/småinsekter noe plagsom og kan gi oppsvulming for folk med allergi.
Meget bra renhold på rom.

• Opphold: september 2011, reiste som et par
1  Takk, Thorstein D
Anmeldt 20 september 2011

Det var et greit hotell men veldig vonde senger , hadde det ikke vært tepper i skapene som vi kunne lagt på sengene hadde ferien vært ødelagt pga dette. God mat på restauranten og bra service men ikke i resepsjonen ! De skulle ha 80€ ekstra for havutsikt!! Og var sure! Litt for langt unna byen ikke noe å gjøre på kveldene! Bussen tok 30min ...

• Opphold: september 2011
Takk, Kristhab
Anmeldt 6 september 2011

Vi har vært og sett på anmeldelser om dette hotellet, og vi har sett noen dårlige inntrykk, men valgte å dra dit likevel fordi prisen var grunstig + det var ikke så veldig dårlig inntrykk for oss. Vi valgte å ta sjansen, og dette angret vi IKKE på! Det er en veldig fantastisk plass. alt under 1 liksom. Deilig å våkne opp om morgen, og åpne dørene i terrasen, og får sol i ansiktet om morgen. Restuaranten på hotellet har fantastisk bra mat-utvalg, ingen av dem vi mislikte! :) Men de har veldig dårlig utvalg av frokost, man spiser ikke godt der da, men resten av dagen fins det masse menyer. Og når man har inntatt frokosten, er det bare å gå noen få meter til stranda + sole seg. :) Anbefales å dra dit! Hyggelige og flotte personale + service. Her vil vi absolutt dra tilbake til. Veldig barnevennlig plass, og vi har i løpet en hel uke ikke sett til eneste folk som er full eller lage bråk. En rolig plass! Det er ikke et stort sentrum i Dassia, men er bra utvalg av restauranter + bar. Markedet er ikke så mye forskjell å finne på, de fleste har det samme. Det gjorde ikke oss noe, vi er bare på ferie og ikke på shopping. De som er glade i å shoppe bør ikke komme hit. Ellers så kan jeg legge til at det er rikelig med mygg og veps der. Mannen min har blitt stukket av veps 1 gang og jeg har fått noen myggstikk (klør ikke!) Ellers så alt er bare super bra! Vi skal absolutt komme tilbake igjen! Servicen og personalet er det beste som skjer, for dem er så opptatt av folk skal ha det bra og trives. En stor minus for oss, er Air Condition - de har minste grader på 20, ikke mindre. Det er litt svak respons av den, men merket det godt på om kvelden og om man passer på å lukke dørene! ;) Og så fins det løsekatter rundt restauranten som vil ha mat. Men dem plaget oss ikke. Dem var ganske renslig av seg og søker kontakt. Fikk litt mat fra oss da! ;) Ene tingen som var synd, den gang vi var der - har de ikke veldig bra internett. Om man er på rommet detter man ut hele tiden, så må man gå ned til 1.etg for å få internett. Trådløs sone. Gratis også! Ellers så har de vann-aktiviteter, de ligger kun ca 150 meter fra hotellet. Vi har tatt Parachute (Fallskjerm slept fra båten), og abefaler deg å oppleve det! De har vannski, brett, tingen som man sitter på når båten kjører. Ingen spor av kakkerlakker inne i rommet. Kun mygg om man glemmer å lukke døren. I av alt er stedet fantastisk! <3

I alt og alt, ANBEFALES!!!!! :D Reis dit og så får du en flott ferie! :)

1  Takk, Tomari86
Anmeldt 24 august 2011

helt greit hotell med ufattelig harde senger. resepsjonstjenesten kunne vært bedre da den ofte var ubetjent. be om å få igjen passet ditt fort da det ligger tilgjengelig for hvem som helst. Engelsk kunnskapen til resepsjonisten var ikke alltid så bra.

1  Takk, AndersNFH
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Dassia
0.4 km unna
MarBella Corfu Hotel
Nr. 1 av 5 i Agios Ioannis Peristeron
2 376 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Dassia Beach? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Dassia Beach

Adresse: Kato Korakiana, Dassia 490 83, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Ionian Islands > Corfu > Dassia
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant
Hotellstil:
Nr.1 beste økonomihotell i Dassia
Nr.4 hotell på stranden i Dassia
Prisnivå: kr 353 - kr 705 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2 stjerne — Dassia Beach 2*
Antall rom: 54
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Dassia Beach. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Dassia Beach Hotel Dassia
Dassia Beach Corfu

Er dette din oppføring på TripAdvisor?