eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 30. desember 2019

Fantastisk sted med en utrulig historie i et mektig landskap.
Var der tidlig i sesongen, noe som passet meg godt. Turen ut til Berlevåg var og en opplevelse og deretter opp til Tanahorn. Og på Veines opp på hauen hvor det er rester etter et forsvarsverk. Turen utover langs Tanaelven går gjennom et veldig fint landskap.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ernst J
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Ingen over, ingen ved siden. Fantastisk sted med fantastisk vertskap. Nydelige rom med veldig god mat. Natur, hav og ro kan nytes i fulle drag. For oss ble det fanget av både multer og kongekrabbe. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, hegbom
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Super mat og fantastiske hyggelige rom
En eksepsjonell natur som er den tøffeste i Norge, vertene er helt fantastiske
Mulighet for fisketurer og multeturer, veldig hyggelige miljø, vertene har lagt inn vanvittig mye arbeid på stedet

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, RolfAndreasM
aaswi, Daglig leder på Kongsfjord Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Tusen takk for gode ord, og velkommen tilbake!!

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Du verden for en plass som dukket opp på vår vei mot Berlevåg. Vi ble tatt imot av en usedvanlig hyggelig dame (viste seg å være selveste mor Åse) og ble geleidet til våre rom. Store rom. Og under middagen (bokna lam, oioioi) viste det seg at de andre som jobbet der var like hyggelige. Hatten av for slik service, ståpåvilje og kanskje bittelitt galskap som skal til for å skape ett slikt sted! En plass som faktisk kan legges til som ett feriemål i seg selv, og ikke bare en stopp på veien! Kommer igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 636terjes
Anmeldt 25. juni 2019

Et fantastisk livsverk som er gjort ved å restaurere og gjøre tilgjengelig for gjester et helt anlegg. Som alene reisende følte jeg meg veldig hjemme og godt ivaretatt. Alt var perfekt, var trist å reise derifra.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ernst J
aaswi, Eier på Kongsfjord Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Tusen takk for gode ord!! Velkommen tilbake!
Hilsen fra Åse