Priceline
eDreamsUSD 134
Agoda.comUSD 134
Anmeldt 9. februar 2021

Beliggenheten er mellom Båtsfjord og Berlevåg, en kort avstikker fra hovedveien. Stedet byr på en god utsikt og du muligeheten for å overnatte i oppusset småhus med mye sjarm. Stort soverom og stort bad, rent overalt.

Værtskapet var særdeles imøtekommende og serverte fersk flyndre med potetmos, grønnsaker og hvitsaus.

Romtips: Sett av litt tid og ta deg en tur ned til sjøen, husk å ta bilder :-)
Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Jan Erik H
Anmeldt 16. august 2020

Flotte rom, nydelige omgivelser, fantastisk mat og vertskap. Koselig galleri på brygga hvor Claudia og Giorgio stiller ut sine bilder med rammer av rekved. Anbefaler virkelig et opphold her, vi skal hvertfall tilbake☺️

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Cathrinesc
Anmeldt 30. desember 2019

Fantastisk sted med en utrulig historie i et mektig landskap.
Var der tidlig i sesongen, noe som passet meg godt. Turen ut til Berlevåg var og en opplevelse og deretter opp til Tanahorn. Og på Veines opp på hauen hvor det er rester etter et forsvarsverk. Turen utover langs Tanaelven går gjennom et veldig fint landskap.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Ernst J
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Ingen over, ingen ved siden. Fantastisk sted med fantastisk vertskap. Nydelige rom med veldig god mat. Natur, hav og ro kan nytes i fulle drag. For oss ble det fanget av både multer og kongekrabbe. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, hegbom
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Super mat og fantastiske hyggelige rom
En eksepsjonell natur som er den tøffeste i Norge, vertene er helt fantastiske
Mulighet for fisketurer og multeturer, veldig hyggelige miljø, vertene har lagt inn vanvittig mye arbeid på stedet

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, RolfAndreasM
aaswi, Daglig leder på Kongsfjord Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Tusen takk for gode ord, og velkommen tilbake!!