Priceline
Travelocity
Orbitz.comUSD 137
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021
Aneta Zalewska, General Manager på Notera Hotel Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Anmeldt 20. april 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: april 2021
Aneta Zalewska, General Manager på Notera Hotel Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Anmeldt 9. august 2019

Romtips: Either side is ok - if you take the parking side, sun will greet you in the morning
Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter