“God mat til ok pris kan anbefales ”
Anmeldelse av Canadian Burger

Canadian Burger
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 43 Restauranter i Rumia
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var litt skeptisk når vi til lokalet, men vi ble møtt med hyggelige arbeidere. God burgere til en ok pris noen av bestille en salat denne var ok. Må trekke til for lite tilrettelagt WC for HC brukere

Takk, Kim R

Reisende som så på Canadian Burger, så også på

Rumia, Pomerania Province
Gdynia, Pomerania Province

Rumia, Pomerania Province

Har du vært i Canadian Burger? Del dine erfaringer!