“Koselig spisested”
Anmeldelse av SoleLuna

SoleLuna
Vurdert som nr. 66 av 231 Restauranter i Santa Pola
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig spisested liggende i Gran Alacant.
Meny bestående av pizza, pasta og risretter. Hyggelig servitør.
Vi bestilte pizza, det var rikelig med mat og vi klarte ikke alt.
OK priser.

Takk, Jorund51

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig bekjentskap i nabolaget. Veldig god mat til en hyggelig penge. Trivelig betjening. Risotto er en sikker vinner. Store porsjoner og husets vin er veldig bra. Vi kommer igjen.

1  Takk, Trond N
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vært her flere ganger og fått servert kjempegod italiensk mat. Fin plass og god service. Kjem helt sikkert tilbake..

Takk, 983einarv
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Gikk for og ta en is der vi fikk veldig god i is fjor, men fikk i stedet en veldig bra restaurant opplevelse. Hyggelig betjening og hjelpsom da vi hadde med en 1 åring, som snakket godt engelsk. Italiensk mat på menyen med hamburger og biff i tillegg. Bestilte en lasagne som var veldig bra. Blir nok flere middager her.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 609larsb
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Soleluna serverer nok en gang god mat. Skal man ha italiensk mat er dette stedet man skal besøke. Solide forretter og gode hovedretter. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Trond N

Reisende som så på SoleLuna, så også på

Santa Pola, Costa Blanca
Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i SoleLuna? Del dine erfaringer!