“God mat”
Anmeldelse av SoleLuna

SoleLuna
Vurdert som nr. 31 av 254 Restauranter i Santa Pola
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og fine priser. Kommer garantert tilbake. Hadde egen pizza meny og en meny med dagens retter med diverse pasta og kjøttretter.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 438elinh

Anmeldt 15. juli 2019

God italiensk pizza med tynn bunn. Service var helt ok, men ikke mer. Greie priser. Vi spiste 6 pizza, 3 øl,2 glass vin, 1 brus og en dessert for ~100 Euro. Ligger rett ved veien, så litt støy fra biler som kjører forbi. De hadde en del drinker som så skikkelig fine ut, men det var ikke hva vi skulle ha denne gangen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hunoghan
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Har alltid fått god og rikelig mat her. Denne gangen ble vi litt skuffet. Forretten var ikke til å kjenne igjen og middagen, med pasta og risotto, var overkokt og inneholdt alt for lite skjell. Håper dette var bare en dårlig kveld og at alt kommer tilbake til normalen. Vi ses igjen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, trondaarheimnilsen
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig spisested liggende i Gran Alacant.
Meny bestående av pizza, pasta og risretter. Hyggelig servitør.
Vi bestilte pizza, det var rikelig med mat og vi klarte ikke alt.
OK priser.

Takk, Jorund51
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig bekjentskap i nabolaget. Veldig god mat til en hyggelig penge. Trivelig betjening. Risotto er en sikker vinner. Store porsjoner og husets vin er veldig bra. Vi kommer igjen.

1  Takk, trondaarheimnilsen

Reisende som så på SoleLuna, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Gran Alacant, Costa Blanca
Santa Pola, Costa Blanca

Har du vært i SoleLuna? Del dine erfaringer!