“Veldig bra🍴”

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her i 2017,da synes jeg ikke maten sto til forventningene.Men vi var der nå på lørdag den 19.01.Så topp mat, nydelig mørt kjøtt + nydelig alt tipp topp tommel opp

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gerd972

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Har spist her nå en 6-7 ganger og de har den møreste og beste biffen - hver gang. Super service og bra vinutvalg! Anbefales!

1  Takk, Minamor
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger. Jevnt bra kvalitet, alltid bra biff. Husets vin er bra og servicen alltid god. Anbefales.

Takk, O5168XVroya
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Rib-eye. Prøv den, du vil ikke angre. Veldig hyggelig vertskap som snakker flere språk, selv om kelnere som oftest er dårlig i engelsk. Snakk med innehaver om du trenger hjelp, han er som oftest til stede og kan hjelpe på skandinavisk (dansk) og engelsk. Liker du biff så MÅ du innom her!
NB! Er stort pluss for nord-europeere: de har åpent fra kl 14 til nærmere midnatt, ergo kan du spise middag til "vanlig" tid.

Takk, Erik B
Anmeldt 3. oktober 2017

Kjøpte Argentinsk biff,helt ok,men kunne gjort litt mer ut av det.En biff,litt grønt en bakt potet som var druknet i en eller annen kremaktig ting.

Dato for besøk: september 2017
Takk, gerd972

Reisende som så på La Matera, så også på

Santa Pola, Costa Blanca

Har du vært i La Matera? Del dine erfaringer!