“Her har det skjedd noe siden sist.”
Anmeldelse av La Matera

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 11. september 2019

Besøker dette spisestedet hver gang vi er i byen, ikke la deg lure av at det står at de skanner alle språk på utsiden, det er spansk som gjelder. denne gangen fikk vi ikke indrefilet, men en riktig stekt men utrolig fett entrecôte. Bestiller alltid ekstra grønnsaker til, men fikk bare 3 ekstra grillede grønnsaker. Tror dette ble den siste gangen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, pksorte

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Var og åt der i kveld fantastisk god mat og god service, kan anbefalast på det sterkaste. Kveldens rett var ein fantastisk biff ala argentina

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Johnny L
Anmeldt 6. april 2019

Anbefales på grunn av god mat og åpent hele dagen, noe som gjør det familievennlig mht til leggetid etc.
Var innom 2 ganger og synes det var god mat første dagen. Noen dager senere stakk vi innom igjen og da serverte de biffen helt perfekt etter min smak!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Jostein V
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her i 2017,da synes jeg ikke maten sto til forventningene.Men vi var der nå på lørdag den 19.01.Så topp mat, nydelig mørt kjøtt + nydelig alt tipp topp tommel opp

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gerd972
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Har spist her nå en 6-7 ganger og de har den møreste og beste biffen - hver gang. Super service og bra vinutvalg! Anbefales!

Takk, Minamor

Reisende som så på La Matera, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Santa Pola, Costa Blanca

Har du vært i La Matera? Del dine erfaringer!