Åpen i dag: Stengt
Artig for barna

En trivelig liten fornøyelsespark som passer bra for barn opp til 13-14 års alderen. Man finner... les mer

Anmeldt 9. august 2014

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Santa Pola
Isla de Tabarca
43 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2017

Vi hadde med barnebarna dit og ankomm ved halv åtte. Da klokken nærmet seg elleve spurte vi om vi skulle gå hjem, men det ville de ikke så vi måtte love dem å dra tilbake neste dag og da var det ok.

1  Takk, Ragnar H
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Lett oversiktlig, men noe slitt. Sikkerheten kunne vært bedre, og de som jobber der kan lite engelsk. Dette er viktig når sikkerhet skal forklares.

Takk, 53stianl
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Her kan du gjøre alt du har lyst til! Kjøre gokart, bergogdalbane, firehjuling, båt, radiostyrte biler, skrekkhus osv til en billig penge.

1  Takk, markuss12345
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Ungene koste seg, var i april og det var ikke så mye folk i parken, noe som var greit da det ikke var så lange køer.

Parken bærer preg av å være noe slitt, men det bryr ikke ungene seg om.

Verd et besøk med barn under 12-13 år.

To barn og en voksen kostet 36€

En betaler bare for dem som skal delta på aktiviteter. Vi valgte at det ene forelderen deltok, for å holde kostnadene nede.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Jone W
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Var innom denne parken for første gang mai 2016. Lite, men en god del å gjøre for barna. Litt "slitent" og kjedelige karuseller, men helt okei. Min datter på 5 år koste seg. Var god mat og trivelige ansatte. Et stort pluss for at man kun betaler for de som ønsker å benytte seg av det som er i parken. Fine priser!!

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, leaa89