Flott plass som er hvert besøket

Flott øy med fine bademuligheter og mye severdigheter ... mange fine restauranter , men der er det... les mer

Anmeldt 1. september 2019
johnmV7661VH
Askim, Norge
En koselig liten øy

En fin liten øy.Stapp fullt i sesongen.Prisene er også mye høyere enn på land.Men koselig og spaser... les mer

Anmeldt 26. august 2018
gerd972
Horten, Norge
Les alle 1 875 anmeldelsene

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Santa Pola
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Hvis du er ute etter en bade tur utenom sandstrender på fastlandet , så er dette fint , klart vann og mye fisk . Artig og snorkle. Det var en koselig liten «landsby» men det ble så masete med så masse folk og høylytt i restaurantene at det var slitsomt. Vi var der 4 timer og det var nok. Artig og ha vert der men kommer ikke igjen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 506sivn
Anmeldt 26. august 2018

En fin liten øy.Stapp fullt i sesongen.Prisene er også mye høyere enn på land.Men koselig og spaser rundt der.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, gerd972
Anmeldt 7. august 2018

Øya gir muligheter for en litt annerledes dag. Man kan ligge på stranda (som er liten og kan bli overbefolket, og to solsenger og parasoll kostet 18 Euro), man kan rusle i gatene i tettstedet, man kan gå rundt på øya og se, man kan drive vannsport og man kan snorkle i det klare vannet og se på grottene rundt omkring på øya. En del fisk kan det også være å se.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, HaldorS3
Anmeldt 6. august 2018

Ta absolutt båtturen ut hit hvis man er i Santa Pola området, et "annerledessted" som du ikke vil angre på å ha besøkt. Koselig liten by, fint turområde, et museum som forteller historien!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Marigun
Anmeldt 5. august 2018

Sjarmerende øy med flotte bademuligheter. Enkelt å reise til med taxibåt fra Pola, vi opplevde lite ventetid. Restauranter med god mat, mest fiskeretter, eneste minus var da vi trengte et toalett og spurte på en restaurant: vi "måtte" spise noe der først.. Så vi gikk til øyas eneste hotell og løste problemet . Ellers en fantastisk tur som anbefales, hadde vi hatt mer tid ville vi reist tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, RitaK1724